Tissot Seastar 1000 (blauw) en Breil One Square Chrono, de foto's!

Hier volgen de foto’s van mijn twee nieuwste aanwinsten, te weten de Tissot Seastar 1000 en Breil One Square Chrono. :slight_smile:

Eerst maar de Breil:
Was even schrikken in de meest positieve vorm, wat een luxe doosje!

Zo zit ie om de pols

Een kleine poging om de chrono-knopjes erop te krijgen. Laat die Italianen maar ontwerpen, komt wel goed :slight_smile:

De Tissot:
Ook de Tissot werd luxueus afgeleverd :slight_smile:

Achterkantje van glas (krasvaste spul)

Om de pols. Tis best een knoepert van een klokkie (of heb ik van die spijker-polsjes??? :sunglasses: )

Zelfs als je hem niet om hebt, staat ie er nog leuk bij

Hier het hele feestpakket wat bij het klokje in de doos zat. Leuk boekje trouwens.

Zo nu nog even op zoek naar een kistje waar ik al mijn klokjes in kwijt kan. Mijn vrouw wordt een beetje gestoord van al die losse doosjes…

De Tissot vind ik een mooie, stoere klok. Sowieso een merk met prima prijs/prestatie verhouding.

De Breil vind ik … mmmh … niet geheel mijn smaak (ik zeg het heel netjes nu).

Gefeliciteerd met je aankopen,

Tissot vind ik mooi.

De Breil vind ik een stuk minder…

Prachtig die Tissot, staat ook nog op m’n wishlist. Die Breil vind ik…anders :wink:

dat gaat lekker zo…veel plezier ermee…

ik zie de minst lelijke het liefst, en dat is de tissot

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten Faiz! De Tissot vind ik wel mooi, de Breil niet, maar goed dat is gewoon een kwestie van smaak. Maar beter ook dat niet iedereen hetzelfde mooi vind. Heel veel plezier ermee!

De Tissot is idd mooi. Van harte ermee :smiley:

Mooie Tissot,erg mooie klok!
De Breil vind ik…tsja hoe zeg je dat netjes…minder mooi (maar wel echt een heeel stuk minder ;-))

gefeliciteerd, dat is toch maar weer mooi 2 horloges erbij!!! vooral de tissot vind ik echt een leuk horloge!

Weet iemand of de seastars altijd 1000 meter waterdicht zijn geweest ? en of ze altijd een duikring hebben gehad ?

DB, de Seastars zijn niet 1000 meter waterdicht maar 1000 Ft (feet) ofwel ong. 300m.

Leuke horloges, die Breil moet ik nog effe aan wennen.

Veel plezier ermee.

Dank jullie wel voor de reacties :slight_smile:

Toch best grappig dat de Tissot hier veruit favoriet is. Maar aan de andere kant had ik dat ook wel verwacht, alleen niet zo heftig, de stand is geloof ik iets van 10-0 voor de Tissot en de tweede helft moet nog beginnen ;). Vooral om dat in het dagelijks leven de Breil iets meer aanhanger heeft.

Ik ben benieuwd hoe de vrouwelijke forummers (als die er zijn) naar deze klokjes kijken.

Faiz Schreef:

Dank jullie wel voor de reacties

Toch best grappig dat de Tissot hier veruit
favoriet is. Maar aan de andere kant had ik dat
ook wel verwacht, alleen niet zo heftig, de stand
is geloof ik iets van 10-0 voor de Tissot en de
tweede helft moet nog beginnen . Vooral om dat in
het dagelijks leven de Breil iets meer aanhanger
heeft.

Ik ben benieuwd hoe de vrouwelijke forummers (als
die er zijn) naar deze klokjes kijken.

Ik weet wel hoe dat komt Breil wordt door horlogeliefhebbers geplaatst in de caterogie : Fossil , Diesel ,Armani , Hugo Boss ,Guess , Camel etc.etc.
Terwijl Tissot een merk is met een verleden, zeg maar een een echt horlogemerk .

Auw… die laatste zin deed pijn :wink:

Maar ik had het niet beter kunnen verwoorden. Alhoewel ik in dit geval de Breil ook echt lelijk vind, (wat natuurlijk geheel mijn probleem is.)