Hallo allemaal,
Kort even voorstellen; mijn naam is Marcel, ben uit 1972 en nieuw op het forum.
Ik ben in het bescheiden bezit van een Omega constellation chronograaf (quartz) met blauwe wijzerplaat uit '03, een TAG heurer link chronograaf (automatisch) met blauwe wijzerplaat (jaartal mij onbekend).
Ik overweeg, met mijn budget, om een Tissot Seastar 2000 met zwarte wijzerplaat en zwarte rubberen band (nieuw) aan te gaan schaffen (voor 1145,- euro).
Wat jullie betreft een goede keuze?
Ik heb naar veel vergelijkbare divers gekeken, maar vind er geen een met ogenschijnlijk zo’n goede prijs/kwaliteit verhouding. Hoopt dat ie er in het echt net zo goed uitziet als op plaatjes…
Ik ga morgen idd passen / beoordelen. Diegene met de “golfjes” op de wijzerplaat idd.
Begreep dat ivm kortere lugs de 46mm zou dragen als een 42mm met standaard lugs. We gaan het zien…
Welkom op HF, Marcel! Goed bouwjaar 1972!
Hey, wij zijn hier gek op plaatjes. Dus we kunnen niet wachten op foto’s van jouw horloges!
M.b.t. de Tissot, goed dat je 'm even irl gaat bekijken, want -het is al gezegd- het is geen klein horloge. Verder prima merk en mooi model! We horen 't wel!
Nice! Een S/El uit -denk ik- de early '90s. Ooit ontworpen door Eddy Schöpfer, die meerdere modellen ontwierp voor TAG Heuer, maar ook voor Breitling en Ebel. De vormgeving van de S/El (later Link) was behoorlijk vernieuwend, toen de lijn in 1987 uitkwam en is nog steeds onderscheidend en bepaald geen dertien-in-een-dozijn design.