Tissot site, maar betrouwbaar? (www.tissot-watches-stores.com)

Bij mijn eeuwigdurende speurtocht naar leuke klokjes, kwam ik terecht op
http://www.tissot-watches-stores.com/] [u]deze[/u
site met een hoop Tissot modellen, tegen een zeer schappelijke prijs. Maar ik kan nergens ontdekken waar ze gevestigd zijn, en meer van dat soort identificatiegegevens die er niet opstaan, een gmail-adres voor contact.

Iemand die er ervaring mee heeft misschien??

Even wat recht zetten.

Weet je misschien ook waartegen? Fake, grijze import, zich niet houden aan adviesprijzen??

pb

Een vreemde site. En beroerd engels hoor. Zou me niet verbazen als de site ergens in een voormalig sovjet republiek is opgezet.
Ik zou er nooit kopen.

Het domein wordt beheerd vanuit Hongkong… Dat zegt lijkt mij genoeg.

Als je koopt, betalen met Paypal of creditcard, liever Paypal, dan hebben ze je credit card gegevens niet. Volg ze een maand via twitter of facebook. Slechte ervaringen worden 10 keer meer en sneller doorgegeven dan goede. Mocht je iets kopen, controleer het goed bij aankomst.

Dat iets uit Hong Kong komt wil niet meteen zeggen dat het nep is of dat he opgelicht wordt, er wonen heel veel rijke mensen in Hong Kong.

Mijn twijfels worden alleen maar groter. Ik ga op zoek naar een betrouwbaarder website.

Bedankt voor jullie tips!

maardein Schreef:

Het domein wordt beheerd vanuit Hongkong… Dat
zegt lijkt mij genoeg.

Er zitten hele betrouwbare winkels gevestigd in HongKong dat zegt niets. Wat niet wegneemt dat als je het niet vertrouwd je er gewoon niet moet kopen.

dreski Schreef:

maardein Schreef:

Het domein wordt beheerd vanuit Hongkong… Dat
zegt lijkt mij genoeg.

Er zitten hele betrouwbare winkels gevestigd in
HongKong dat zegt niets. Wat niet wegneemt dat als
je het niet vertrouwd je er gewoon niet moet
kopen.

Maar de combinatie Tissot en Hongkong vind ik toch wel erg verdacht, maar misschien ben ik iets te sceptisch.

Ik ben ook af en toe aan het zoeken naar een Tissot model voor een leuke prijs. Ik kwam deze link tegen: http://www.ladysunglasses.com/products/Tissot-Couturier-Silver-Chronograph-Mens-Watch-T0356171603100.html.
Nou klinkt die site behoorlijk fout voor een herenhorloge. Maar dat hoeft niks te zeggen over hun betrouwbaarheid.

Iemand ervaring hiermee? Alvast bedankt.

Peter

maardein Schreef:

dreski Schreef:

maardein Schreef:

Het domein wordt beheerd vanuit Hongkong…
Dat

zegt lijkt mij genoeg.

Er zitten hele betrouwbare winkels gevestigd in
HongKong dat zegt niets. Wat niet wegneemt dat
als
je het niet vertrouwd je er gewoon niet moet
kopen.

Maar de combinatie Tissot en Hongkong vind ik toch
wel erg verdacht, maar misschien ben ik iets te
sceptisch.

Heel normaal hoor Tissot en Hamilton uit Hong Kong. Dit is één van de meest betrouwbare shops.
http://www.countshop.com/Products?brand=86

Maar vinden jullie een shop betrouwbaar, al is ie uit Hong Kong, als er aperte fouten zijn in de engelse taal. Zou een professionele site dit niet vermijden?

b.v.

All products are free shipping

All inquirys are welcome!

All ordered items here are closely to the word here “what you see on our website are what you get in 7days”

Cause that we process all orders as quickly as possible within 6-8 hours after orders placing, so we are not always able to cancel an order after it is placed. Hope you can understand in this key point

Het roept echt geen vertrouwen op hoor…

Helemaal geen ene f*ck van vertrouwen. Ik stuitte onlangs op een vage Rado verkoopsite, ik heb hier toen melding van gemaakt bij forumlid Rado. De gehele site leek legitiem, alleen de prijzen klopten niet. Toen ik het gedeelte About US las, viel mijn mond helemaal open:

radowatchshop.com is the world’s leading rado watches online store. We think by your side. With years of experience in reproduction we have achieved our goal and aim to provide customers with the finest and highest quality of Swiss rado watches at the lowest prices. With our wide range of designer products to choose from we dedicate ourselves to surpass your experience and expectation both in store, on-line and beyond the sale.
We aim to offer our customers more than just an incredible watch. We provide an experience and insight into the brands like no other and demonstrate the unparalleled heritage of the Swiss watch making phenomenon.
We believe that time is one of the world’s most precious commodities and our quality control department proves our reproduction quality is the same as any original. This is why we are the only web site that is willing to reward you for every purchase.

Mij bekruipt hetzelfde gevoel als bij bovengenoemde Tissot site :X

Ik ben er helemaal klaar mee, ik rij wel naar een AD.

Waarschijnlijk is hun Mandarijn beter, maar dat is niet lekker voor buitenlandse kopers. De meeste Chinezen schrijven slecht Engels, maar wij kunnen er ook wat van.

Zolang je kunt betalen met Paypal en credit card ben je redelijk save. Mochten ze veel klachten krijgen, dan stoppen ze dat wel.

Ik heb ooit een tissot t-touch gekocht in Hongkong (ook nog via ebay).
Niets mis met dat horloge en de leverancier.
Je moet wel goed op de feedback letten in het geval van kopen via ebay.

Menno

Je leest er bijna overheen: 'With years of experience in reproduction ', maar staat daar niet dat ze neppers maken?

Het geeft wel te denken. Ik zou in ieder geval vooraf zeer duidelijk communiceren.

Bert K Schreef:

Je leest er bijna overheen: 'With years of
experience in reproduction ', maar staat daar niet
dat ze neppers maken?

Ja hèhè…

Eigenlijk praten ze in HK een Cantonees dialect, dus ik durf wel te beweren dat hun Engels juist beter is dan hun Mandarijn :wink:

Toen ik 2 maanden geleden in HK was heb ik vele Tissot winkels gezien. Zou dus goed kunnen dat dit gewoon een legale site is. Ik weet dat natuurlijk niet zeker, maar het is in ieder geval niet per definitie slecht.