Tissot T-Sport Titanium Chronograph Watch T069.417.47.051.00.
Vandaag deze horloge gekocht in de plaatselijke horlogewinkel.
Wanneer ik nu op de officiële Tissot website ga gaan kijken vind ik nergens hetzelfde type terug.
Moet ik nu denken dat de verkoper mij een oud model heeft verkocht.Ik heb 560 euro betaald.
Dan wil ik toch geen verouderd model rond mijn pols.
Een review dat ik tegenkwam was gedateerd 2012. Zo oud is hij dus in elk geval. Voor een Tissot quartz chrono vind ik de prijs ook fors, maar misschien heeft dat iets met titanium te maken.
Begrijp me echter goed: ik vind hem niet verkeerd.
Vreemd dan dat ze een model van 2012 dan nog in de etalage hebben liggen.Is nochtans een bekende klasse zaak.
Dan mogen ze in elk geval een deftige korting geven.
Dat is best kort door de bocht denk ik. Het is nog new old stock. Dus als in de stickers gewoon nieuw.
Wellicht wat aan de prijzige kant, maar zeker geen slecht horloge hoor.
Je hebt hem gekocht omdat je hem mooi vond. En voor een prijs die je aanstond. Lijkt mij niks mis mee. Ik heb een prc200 uit 2005 die nog steeds nieuw aangeboden wordt. Je hebt garantie en het is een mooie klok.
Gefeliciteerd met je aanwinst en geniet er van.
jij vond het horloge dat bedrag waard, anders had je hem niet gekocht…
toch?
Mooi merk, mooie klok. Indien overjarig model, so what?
Geniet ervan😎
Ik begrijp iedereen wel maar TS wil WEL een goed gevoel aan zijn aankoop overhouden.
Op deze manier gaat dat natuurlijk niet gebeuren: ik had ook het nieuwe model willen hebben of in ieder geval de keuze tussen het oude en nieuwe model!
En tevens de wetenschap dat ik het oude model kocht maargoed…ik dat geval moet je eerst vooronderzoek doen; vermoed dat TS dat niet heeft gedaan.
(zou trouwens eigenlijk niet nodig mogen zijn maar dat terzijde)