Ik ben al aan mij tweede T-Touch 
Ik deel de mening van Hans, dat de wijzerplaat van de T-Touch Expert die je toont, beter kan, doch …
-
Het LCD gedeelte is iets groter geworden
-
En van de huidige reeks T-Touch EXPERT is deze versie imho toch nog de mooiste ( of de minst “lelijke” - zoals je wil )
Mijn eerste T-Touch was een stalen: qua kast en wijzerplaat vond ik het een schitterend ontwerp !
Hij is verkocht, maar niet zonder spijt :

Ik heb nu een T-Touch expert gekocht, voornamelijk voor de backlight functie - maar de verschillen zijn veel meer dan dit alleen.
De wijzers van mijn vorige waren wel voorzien van goede luminova, doch de oppervlakte luminova was zo klein dat de lichtopbrengst uiteindelijk toch niet denderend was.
Op een rubberen band is ie iets goedkoper, maar dat vind ik persoonlijk niet mooi, ja, zelfs lelijk.
De waterdichtheid van de Expert is beter dan de vorige reeks, doch het is nog steeds geen duiker hoor - ik zou er toch mee op het droge blijven.
De titanium band is zeer goed afgewerkt en benevens het erg aangename draagcomfort oogt ie bovendien nog mooi ook.
Trouwens het hele horloge is in real life veel mooier dan op de foto. De carbon dial geeft een prachtig effect in het zonlicht.
Al bij al vind ik de T-Touch Expert een heel bijzondere klok, die wellicht zijn indruk in de horloge-geschiedenis zal nalaten.
Tissot is trouwens in het verleden ook al met een aantal bijzondere horloge op de proppen gekomen, soms technisch innoverend ( High T ), soms qua design ( rock watch ).
De Omega X33 vonden de meesten vroeger ook maar een lelijk eendje.
Ga nu maar een kijken op Ebay aan welke prijzen ze weggaan.