Tissot T-Touch Expert Titanium

Wie weet een goed adres om een Tissot T-Touch Expert Titanium te kopen tegen een schappelijke prijs?

1 like

is dit iets? http://www.dezinvanluxe.nl/nl/forum/10/16467

en anders even Rob van Monsterwatches bellen. hij kan ze ook leveren volgens mij!

Wil je een nieuwe of mag het ook gebruikt zijn?
Ik heb via marktplaats voor een heel schappelijke prijs een drie jaar oude met lichte krasjes op de kop kunnen tikken.
Kwestie van een tijdje in de gaten houden wat er aangeboden wordt en onderhandelen.

MvG Eric

Zoals Eric al zei, even naar www.monsterwatches.nl en daar rechts bovenin op tissot klikken. Tadaaa nieuwe t-touches voor een schappelijke prijs

roelkalkboel Schreef:

Zoals Eric al zei, even naar www.monsterwatches.nl
en daar rechts bovenin op tissot klikken. Tadaaa
nieuwe t-touches voor een schappelijke prijs

zoals Frenk al zei ;)…

Toevallig heb ik deze week een gebruikte gekocht voor een schappelijke prijs via TZ-UK.com (nog niet binnen).

Staat alleen geen Expert bij maar die kan hij wel bestellen;)

Ebay?

frenk Schreef:

is dit iets?
http://www.dezinvanluxe.nl/nl/forum/10/16467

en anders even Rob van Monsterwatches bellen. hij
kan ze ook leveren volgens mij!

Ik ga op Monsterwatches kijken bedankt voor alle reacties.

Gebruikt is ook goed, maar ik kan er nu geen een vinden en heb haast met kopen.

Het is maar net wat jij schappelijk vind. Als jij genoeg wil geven dan is er vast wel iemand die zijn T-Touch Expert van de hand wil doen :wink: . Ik niet overigens, ik vind het nog steeds een te leuke klok :slight_smile:

Als je genoeg bied kan je ook een nieuwe kopen bij een dure juwelier in Nederland, maar ik vind € 850 een beetje te veel. Tweedehands is ook goed. Momenteel zijn er geen aanbiedingen tweedehands zover ik heb kunnen vinden. Via Amerika bestellen is relatief goedkoop, maar er komen flinke verzendkosten bij en als je pech hebt ook nog invoerkosten. Dan kan je net zo goed hier naar de winkel gaan. Ik heb nu een paar lijntjes uitgezet en wacht even af. Enorm bedankt voor alle snelle respons.

Ik heb er 1, T013.420.47.202.00
Net binnen, de rubber band is op ruim 18cm gemaakt, maar het horloge is niet gedragen.
Ik kan er een nieuwe rubber band bij leveren.
Mail me maar voor prijs enzo.

http://shop.ebay.com/dabrands/m.html?_nkw=tissot&_sacat=0&_odkw=&_osacat=0&_trksid=p3911.c0.m270.l1313
Binnen 4 dagen thuis met Fedex.
Denk wel aan de invoerrechten en inklaringskosten.

haastige spoed doet de prijs geen goed :wink:

Als het goed is, heb je mijn email ontvangen.

Groet Flip

Als het goed is, heb je mijn email ontvangen.

Groet Flip

robbie409 Schreef:

Ik heb er 1, T013.420.47.202.00
Net binnen, de rubber band is op ruim 18cm
gemaakt, maar het horloge is niet gedragen.
Ik kan er een nieuwe rubber band bij leveren.
Mail me maar voor prijs enzo.

Heb het horloge gekocht bij Rob van Monsterwatches. Een goede afhandeling. Aanrader.

Als iemand nog een gloednieuwe bezel zoekt. Heb die toen voor mij gekocht toen ik de mijne had maar nooit gebruikt (nog in plastic) en het horloge is al weg.

Foto’s…:slight_smile: