Tissot t touch inruil aktie

ik kwam dit onderwerp nog niet tegen op het forum;
zijn er mensen in het bezit van een t touch 1
er bestaat bij tissot een omruil aktie , deze is al een tijdje bezig.
tissot wil alle oude modellen van t touch 1 serie omruilen voor een t touch2.
voor 195 euro heb je weer een nieuwe tissot t touch om je pols.
ga naar de dealer bij jou in de buurt en vraag er naar.
dit kan interessant zijn als je horloge toe is aan een nieuwe batterij of nieuwe band enz.

Mijn t touch 1 was ook kaduuk, reageerde niet meer op bij druk op de knoppen.

Kreeg ook dat aanbod en mijn Tissot werd opgestuurd. Enige tijd later was mijn T touch weer terug.

Gratis door Tissot gerepareerd (of wat ze dan ook gedaan hebben) en een mooi reis-etuitje " op de koop toe".

Dus ik heb niets hoeven te betalen en mijn Tissot loopt weer als een zonnetje.

Doen ze dat omruilen ook als er niets aan je T touch mankeert?

Groet
Herman

Ze ruilen hem ook om als hij niet kapot is. Ze willen namelijk van die serie af i.v.m kleine gebreken. Viel u horloge misschien binnen de garantie van 2 jaar. Tissot doet eigenlijk niks onder service of hetmoet garantie zijn. Mischien heeft de juwelier hem voor u i.o gemaakt?

goldengirl Schreef:

Ze ruilen hem ook om als hij niet kapot is. Ze
willen namelijk van die serie af i.v.m kleine
gebreken. Viel u horloge misschien binnen de
garantie van 2 jaar. Tissot doet eigenlijk niks
onder service of hetmoet garantie zijn. Mischien
heeft de juwelier hem voor u i.o gemaakt?

Horloge was al 5 jaar oud. Juwelier heeft het opgestuurd, heeft er zelf niets aan gedaan.
Dus gewoon topservice van Tissot.

Als elke T-Touch 1 bezitter hiervan gebruik maakt, dan wordt de mijne steeds zeldzamer toch? Zie geen reden om mijn goed werkende 1 om te ruilen voor een 2.

Kwalitijd Schreef:

Als elke T-Touch 1 bezitter hiervan gebruik maakt,
dan wordt de mijne steeds zeldzamer toch? Zie geen
reden om mijn goed werkende 1 om te ruilen voor
een 2.

snap je punt. maar misschien iets om rekening mee te houden is dat er wellicht straks geen onderdelen meer voor zijn en er niet zo n inruilactie is.

Da’s ook weer zo. Dan wordt het uiteindelijk bidden dat er geen problemen op gaan treden. Toch nog maar es een keertje over denken.

De aktie loopt al een tijdje en inderdaad onderdelen gaan moelijk worden ben ik bang en sommige reparaties zijn duur. Dan kan je beter overstappen op een nieuwe.

Vandaag sprak ik hier net een bekende over. Geld dit niet alleen voor horloges met een waterdichtheid tot 30 meter? Er zijn modellen met 100m uit de serie, die vallen er dan buiten