Tissot T-touch Kapot?

Beste mede forum leden.
Ik heb een T-touch gekocht en de onderste helft van de touch functies werken niet.
Kompas chrono en alarm.
De bovenste helft en de midelste werken wel gewoon, Baro, alti en temp.
Verder loopt het horloge goed en loopt mooi op tijd.
Iemand ervaring hier mee of idee van kosten…

Hoor het graag.

Klinkt alsof touchscreen kapot is en lijkt me niet heel goedkoop om te vervangen. Heb je geen garantie meer?

Hoi Tijmen,

Mijn T-touch deed ook niets meer,nu ruim een half jaar geleden. Ook het synchroniseren gaf geen resultaat. Naar de dealer geweest en die was op de hoogte van problemen met de “mark 1”
(Uiteraard) de meest rechtse op de foto.

Ik kreeg de keus tussen een nieuw binnenwerk € 190 of een nieuw voor de helft van de prijs (helft van € 550).
Ik koos voor de nieuwe, echter de oude, kapotte Tissot moest wel eerst opgestuurd naar Tissot. Na enige weken kreeg ik mijn oude gerepareerd weer terug, met een briefje er bij dat het garantie was en hoefde ik niets te betalen. (tu)
Mocht ie weer kapot gaan, staat dat aanbod nog steeds van 50% een nieuwe.
Toch een goede service in mijn ogen. Alhoewel ik hoop dat ie niet weer kapot gaat (voorlopig).

Succes.

Groet
Herman

Sommige werken niet goed na het vervangen van de batterij en hebben dan een reset nodig.
Daarvoor moet hij dan wel opgestuurd worden naar tissot waarbij tissot alles vervangt waarvan zij vinden dat het nodig is om te vervangen.
Daarna heb je wel weer een jaar volledige garantie.