Wist dat de T-touch Solar er zou komen…
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1597912,1599432
Maar er komt ook een versie voor de dames
en ik moet zeggen… ik vind em een beter design hebben dan de Expert >X
Niet dat er iets mis is met het design. Integendeel, ik vind em erg stoer en perfect passen bij een outdoor outfit. Hij lijkt zowat speciaal voor een een futuristische special forces unit gemaakt te zijn.

En met die geskeletteerde wijzers en indexen krijg ik er ook een next-gen superadvanced stealth fighter gevoel bij

Maar juist door die uitstraling is het voor mij minder geschikt als een reishorloge (waarbij ik die extra/ABC functies handig vind). Ik wil dan juist een model wat de functionaliteit heeft, maar waarvan de look zowel goed staat onder een khaki broek, maar ook niet misstaat onder een pak of nettere uitgaanskleding.
In dat opzichte vind ik de Lady Solar op dat gebied beter gelukt voor de dames. Alleen de lugs hadden van mij wat breder gemogen, zodat een leren of zulu bandje niet zo iel oogt.
Als ze deze kast in een 42mm uitvoering, zonder diamantjes of parelmoer (uiteraard ;)), stoere wijzers met lume (ook op indexen), iets bredere lugs, en met multiband RC uitbrengen (of nog beter met GPS), dan wist ik het wel…