Tissot T Touch

Beste (mede)klokkijkers, wat is jullie mening over een nieuwe Tissot T Touch kopen via internet uit The States? Doen/ niet doen? Ik las dat garantie moeilijk is bij Tissot als je niet bij de officiële dealer koopt, maar ik kan niet inschatten of je dan helemaal nergens op terug kunt vallen.

(En hoe ik bij kopen in The Staes kom; het prijsverschil is meer dan EUR 200!)

en heb je daarbij dan al rekening gehouden met invoerkosten/belasting??

Groet
Herman

Welke ga je kopen? In Nederland zijn namelijk ook betaalbare adresjes. Voor de Touch die ik heb is Monsterwatches bijvoorbeeld de tip.

Wat JackW zegt!!

Misschien betaal je iets meer dan in de USA maar dan heb je wel meteen een betrouwbaar adres, snelle levering en de garantie van service.

Daar hebben jullie een punt! Invoerrechten en verzendkosten had ik nog geen rekening mee gehouden! Vwb jullie vragen: ik ben voornemens de T Touch Expert Pilot aan te schaffen:

Heeft iemand een tip, waar deze een beetje scherp aangeboden wordt?

Vanuit de States is 100% zeker invoerrechten etc betalen.
Geeft ook veel vertraging.

Zou kijken of je eentje in Azie kan vinden, kan enorm schelen op invoerbelasting. Die t-touches werden in het verleden ook veel in de UK aangeboden, helemaal makkelijk dus.

Even vlug op Ebay gekeken, €550(titanium band) incl verzenden en geen invoerrechten.

Maar hoe zit het dan met garantie? Daar zal Tissot niet voor instaan denk ik?

Garantie is wereldwijd alleen niet alle juweliers zullen even happig zijn om service te verlenen op een horloge dat ze niet verkocht hebben.

Klokkijker Schreef:

Maar hoe zit het dan met garantie? Daar zal Tissot
niet voor instaan denk ik?

Als je je daar druk om maakt dan snap ik eerlijk gezegd niet dat je overweegt om aan de andere kant van de plas te gaan kopen…

Betaal dan een faire prijs en koop hier.

Net even met de AD gebeld, kost EUR 830 in Nederland en via eBay ongeveer EUR 600. Dat is meer dan 25% verschil en wie geeft dat nog als korting in Nederland??

Sorry hoor maar wat wil je nou???

Je wil de beste prijs en zeker zijn van garantie. Wat vind je nou belangrijker? Garantie kost nou eenmaal geld, heel simpel.

Heb je monsterwatches al gebeld voor de prijs?

Ik hoef echt niet het onderste uit de kan; ergens in het midden uitkomen qua prijs met garantie is prima. Ik zal Rob eens een mailtje sturen.

Voor de meeste zaken die onder garantie vallen zullen de AD’s het horloge toch op moeten sturen naar tissot.
De juwelier/horlogemaker waar ik regelmatig kom had geen enkele moeite om mij met mijn via marktplaats gekochtte horloge te helpen. Maar het helpt dan wel als je vaker komt en niet voor het eerst.