Tissot terug van garantie.

Net terug vanuit Culemborg waar ik bij Bouwman juwelier mijn tissot seastar chrono opgehaald heb, terug van een reisje naar Zwitserland. 6 april gebracht nu al terug. Viel mee zeiden ze. Ondanks dat het horloge super waterdicht is bevatte het toch sporen van vocht. Horloge zat nog in de garantie. Geen idee hoe het er in komt. Dus na een halve renovatie gelukkig weer terug. Top service. En zoals gewoonlijk duper geholpen bij Fa Bouwman. Top zaak. Foto’s.

37 likes

Hele mooie uitvoering ook :slight_smile: Bij mijn Seastar was de kroon kapot. Zonder vragen een nieuw horloge gekregen. Tissot doet die service erg netjes wat ik zo zie :slight_smile:

1 like

Netjes dat je de oude onderdelen terugkrijgt! Dat doet lang niet elk merk. Ik doe dat zelf ook altijd. :innocent: Nieuwe wijzerplaat is echt riant hoor! Nieuwe wijzers snap ik wel.

2 likes

Netjes qua garantie van Tissot. 30 Bar WR mag natuurlijk geen vocht binnen krijgen binnen de garantietermijn.

Hij ziet er weer super goed uit! Stoere Tissot.

Hoe zit het met de pushers? Mag je die wel of niet onderwater gebruiken?

2 likes

Geen idee. Denk het niet. Zitten wrl geschtoefd.

1 like

Mooi horloge man :wink:

1 like

Wat een service. Korte doorlooptijd en onderdelen netjes terug. Top. Geniet er van.

1 like

Top, weer fijn genieten :partying_face:
Mooie uitvoering :100:

1 like