650 en 660 einde nr ???
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Bedankt jongens voor jullie hulp. Het is me inmiddels duidelijk. De verkoper reageert ook niet meer op mijn verzoek om gebruik te maken van zijn retourbeleid dus… Ik heb al contact gehad met ebay en paypal is ingeschakeld. Hopelijk komt het toch goed. Kunnen we meteen testen hoe het zit met de woorden “volledig beschermd” waar paypal mee gooit…wish me luck!
Kennis van zaken en een gezonde dosis achterdocht heb je meer aan.
Sympathiek… Ik vermoed dat de ts dit wel beseft ondertussen. Succes met de afhandeling!
Rot zeg!!
Maar nu je weet dat het een replica is…
Ben je niet geneigd het te openen??
Ik kwam dit filmpje ooit eens tegen…
Ter indicatie uiteraard. …
Nee, waarheid. Met een klein beetje onderzoek had je al kunnen weten dat dit model zoals reeds eerder hier aangegeven een van de meest nagemaakte modellen is die je maar op de baaij kan vinden.
boeiende topic.
Mss volstrekt fout…maar is de blauwe folie geen weggevertje…net zoals alle nep rolexen met deze blauwe folie zijn ingepakt 

Vind het toch wel sneu voor je, ondanks je ondoordachte aanpak. Het blijft gewoon vervelend als iemand je oplicht. Behalve je deceptie, loopt je vertrouwen zo ook nog een flinke deuk op.
Sterkte met je restitutie aanvraag en volgende keer nog eens hieraan terugdenken voordat je een mooie aanbieding aanschaft!
Wellicht lukt het nog via PayPal garantie… en anders nog, liever dit dan een rolex…
Geschil bij PayPal pakt meestal heel gunstig uit voor de koper.
Zou het er zeker niet bij laten zitten!
p.s. dat filmpje is wel heel verhelderend 
Daar zit geen correlatie in. Een horloge kan best met folie zijn ingepakt.
Bedankt voor je “hulp” en "
Ik bedoel dankjullie wel allemaal voor jullie hulp!
Ik vind het ook sneu, maar je maakt volgens mij geen enkele kans, tenzij er in de listing heeft gestaan dat het werkelijk een ECHTE Tissot was.
Ebay staat vol fake. Als Ebay iedere koper, die probeerde voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten & dus ver onder de prijs een fake koopt, zou beschermen, dan waren ze failliet. Ergo, dan zouden ze ook wel opletten, dat ze geen fakes verkopen. Het interesseert Ebay, PayPal c.q. de verkopers geen bal, omdat er geen enkele sanctie op staat. Daarom staat er zo ongelooflijk veel fake op Ebay. Conclusie, fluiten maar.
Die knaap heeft er ook niet echt verstand van. Het zegt dat het een goedkoop Chinees of Japans uurwerk is, want Zwitsers zouden zo iets er niet in stoppen. Wil niet vervelend zijn, maar de prijsverschillen tussen goedkope Chinese, Japanse of Zwitserse uurwerkjes zijn verwaarloosbaar. Beginnen allemaal bij een paar Euro’s 
Niet overdrijven hé; het is nog steeds illegaal in dit land om fake te verkopen met de echte merknaam op de dial. Deze verkoop is puur opgezet om te misleiden. In dit gaat het geval; het object wijkt ernstig af; zeker op.
True…
het ging er dan ook om dat deze knul al dragende er pas achter kwam dat er iets niet aan de haak was en na het openen als eerste een huge batterijtje ziet ipv een ETA G10 . 212 …
!UPDATE! De verkoper heeft inmiddels contact opgenomen en accepteert retourzending. Ga hem vandaag opsturen en hoop dat hij het bedrag terugstort op mijn paypal account. Zo niet, heb ik een sterkere case in het sombere geval van een claim. Ik hou jullie op de hoogte