Tissot Titanium 100 T65.7.187.61 - wat mag zo'n klokje opbrengen?

Ik heb een Tissot Titanium 100 in m’n kleine collectie (rechts op de foto hieronder) die ik al heel lang niet meer gedragen heb. Zo lang dat ik 2 schakels heb moeten bijzetten in de band om 'm weer te kunnen dragen :slight_smile:

Ik vind 'm net wat te klein, en ik heb wat tegen horloges waar je batterijen in moet doen (ook al kan deze zonder speciaal gereedschap open).

Ik vraag me dus af hoeveel zo’n klokje 2e hands zou kunnen opbrengen - ik hoop dat dat een onderwerp is wat je in dit deel v.h. forum kunt aankaarten (ik heb geen post permissie in het verkoop gedeelte)!

Ik heb inmiddels de doos niet meer, de papieren misschien nog wel (en 1 extra schakel voor de band). Het horloge heeft wat gebruikssporen maar verder uiterlijk in goede staat. Er is 1x een nieuwe batterij in gezet door Tissot (met alle bijkomende onderhoud); die 2e batterij heb ik er onlangs uitgehaald.

Het gaat dus om dit model: http://www.watchfinder.co.uk/Tissot/Titanium/T65-7-187-61/23031/item/20601

Mede omdat hij enorm lelijk is, tientjeswerk.

Smaken verschillen, maar tientjeswerk, dat is zelfs op de Poljot niet van toepassing, m.i. …

Ik vind het 'm wel gaan en verder wel aardig dat 't een titanium exemplaar is. Maar ja, je moet net iemand vinden die dit leuk vindt. Ik denk maximaal 80-100 Euro. Maar 't blijft een beetje wat de gek ervoor geeft.

50 euro lijkt me al heel wat, gezien de staat en het ontbreken van de doos. Ik vraag me trouwens af of dit het goede topic is voor dergelijke vragen.

Enkele tientjes… zeker gezien de staat.

30-50 eur. Moet je liefhebber voor tegenkomen

Het zou mij niks verbazen als dit horloge op eBay rustig 100 tot 150 euro opbrengt, tientjeswerk is wel erg laag ingeschat. Ik heb mijn Junghans titanium quartz chronograph daar onlangs ook verkocht voor 100 dollar (hier overigens ook ingeschat op tientjeswerk) en Tissot is een stuk gewilder. Ik denk dat hier wishful thinking ook wel eens meewerkt…

Ben ik de enige die 2 horloges naar (op) elkaar ziet en denkt “aargh, niet doen, zo beschadig je ze!”

Wees gerust, dat was alleen voor de foto, en met beleid gedaan!