Tissot tradition chronograph

Goedemorgen iedereen,

Ik ben op zoek naar mijn eerste “echte” horloge en ben uitgekomen bij de Tissot tradition chronograph. Nu twijfel ik tussen twee kleuren, namelijk rosé goud of zilverkleurig. Ik ben wel benieuwd waar de voorkeur op dit forum naar uit gaat.

Daarnaast hoor ik het graag wat de ervaringen zijn met dit klokje.

Hier wilde ik een poll plaatsen maar een link mag ik nog niet plaatsen. Dus reageer maar met jouw voorkeur!

5 likes
Goud of zilver
  • Goud
  • Zilver

0 stemmers

Alsjeblieft :wink:

1 like

Mooie Tissot! Ben meestal wel een fan van goudkleurige horloges, maar op de een of andere manier trekt bij deze de zilverkleurige me toch iets meer.

Bedankt! :grin:

1 like

Mooi

Het gaat er toch alleen om wat je zelf het mooiste vindt? Niks aantrekken van wat de rest vindt.
De uitkomst kan ik je trouwens alvast verklappen, goud is hier op het forum niet in, dus de gewone stalen gaat het winnen :sunglasses:

1 like

Persoonlijk ben ik niet zo van goud, maar bij deze is de gouden wel warmer, en niet overdreven goud.

1 like

Ik vind deze in t goud wel mooi. Maar aangezien t alleen n coating is, gestemd voor staal.
Krassen en slijtage op coatings vind ik namelijk nogal storend.

Ik houd wel van goud, zeker voor een “dresser” met een witte plaat. Zoooo saai in staal :innocent:

2 likes

Wat mij betreft is het een makkelijke keuze. Zo’n goudkleurige coating blijft nooit lang mooi.

Inderdaad

1 like

Heb je daar een voorbeeld van? Ik hoor het vaak, maar heb nog nooit gezien hoe dat er na een paar jaar uitziet :thinking:

1 like

In mijn studententijd liep ik rond met een Michael Kors met een vergelijkbare coating. Het verouderde niet mooi en werd al snel een stuk doffer.

1 like

allebei prachtige exemplaren :ok_hand:

Ik vind dit horloge mooier in het goud, anders is die zo vlak en doet die niet zoveel.

Iedereen bedankt voor de meningen! Ondanks dat de coating mogelijk gaat krassen/dof worden ben ik toch gegaan voor de gouden variant.

Mocht de coating slecht worden kan altijd nog overwogen worden om deze te verwijderen.

3 likes