Tissot V8 Swissmatic

Heeft iemand de nieuwe Tissot V8 Swissmatic al ergens gespot, of zelfs in bezit misschien?

Die met zwarte dial en stalen band lijkt me wel wat, maar ik twijfel over de structuur op de wijzerplaat.

5 likes

Ik vind zo’n zoab plaat zelf niet mooi.

1 like

Ik heb er binnenkort eentje. Dat kan nog 1 of 2 weken duren (plus douane wildcard)
Als 'ie er eindelijk is dan maak ik wel een NA-topic en probeer ik er een paar fototjes van te maken.
De mijne wordt die met witte dial en blanco-stalen bezel.
Zowel de zwarte als de witte dial hebben een structuur.

2 likes

Tissot-V8-Automatic-Chronograph-aBlogtoWatch-13
Doe mij de auto chrono’s maar!

Ik zie net op Youtube dat ook het binnenwerk die structuur heeft…
Lijkt een beetje op grof watervast schuurpapier.
afbeelding

2 likes

Een egg-shell dial kan soms best mooi zijn. Denk zelf dat t op een lichte plaat een mooier effect heeft dan op een zwarte plaat.

Zoab en schuurpapier dus.
Waar denken die gasten bij Tissot mee bezig te zijn? :thinking:

Ik heb een Mido met een witte eggshell-plaat. Heel fraai in het echt :wink: Conclusie @WilSeiko kopen die Tisssot :wink:

1 like

een weg aanleggen?

Heb de witte met stalen bezel besteld. In het echt erg mooi. Vrijdag binnen, dus zaterdag ophalen.
Ik vind dit horloge wel iets hebben dat mij aanstaat. Kan er de vinger niet op leggen. Fijne band by the way.

Fraai horloge zo even vlug te zien.

Alleen die afschuwelijk uit de kluiten gewassen ‘T’ op die secondewijzer…:roll_eyes:

Kon dat nou echt niet wat subtieler?

Dat ze daar nou eens niet vanaf stappen.,

Ik heb de mijne op 16 april besteld, maar jij hebt hem straks eerder in huis lijkt het.

@erikje @ovi Ik hoor graag jullie bevindingen van deze Tissot (hoewel ik wss dan voor de zwarte zoab zou gaan) :0

@WilSeiko Ik maak tzt een NA-topic als hij binnen is. Met plaatjes, als het mee zit.
Ik krijg tegelijkertijd ook een Hamilton binnen, dus dan 2 topics.

Ehhm… ik vanmiddag … bij de locale juwelier.

Hij had er 2 liggen, de witte dial/zwarte bezel en de zwarte dial/stalen bezel.
En ik wou die andere.

Ik laat die NA aan jou over als troost :wink:

Wat was jouw indruk van de zwarte dial? Ziet dat er gek uit?

Ik vind het mooi/apart. Het moet op een dashboard lijken maar schuurpapier is de betere vergelijking. Maar daarmee vergelijken vind ik negatief dus ik vergelijk het nergens mee en vind t gewoon mooi.

1 like