Tissot visodate

Geachte liefhebbers
Ik kan dit horloge kopen op Mp.
Komt dit horloge toevallig hier van het forum.

Dat zou ik aan de verkoper op MP vragen. :wink: Dit zijn volgens mij inderdaad @M035 zn foto’s.

1 like

Komt dus hier van het forum bedankt @koekoek.ik kan het horloge voor 275 kopen, dat is dus een nette prijs.

ik zou even een slag om de arm houden en @M035 een pm sturen. Wie weet gebruikt iemand anders wel zn foto’s.

Ik heb @M035 een berichtje gestuurd.

Dat ben ik en je bent behoorlijk vervelend met omgang en communiceren, niet alleen hier op HF.

Ik heb andere dingen aan mijn hoofd op dit moment met het verlies van een familielid, dus de koop gaat niet meer door.

Topic mag op slot @moderators

2 likes

Hoezo vervelend ?. Omdat ik niet zo even geld over maak?.maar eerst het horloge wil zien?.prima scheelt mij weer een tripje Baarn.

Ik vermoed dat het hier de toon is die de muziek maakt.

Sterkte Mesut.

3 likes

Persoonlijk vind ik het ook niet zo netjes om afgesproken prijzen tussen jou en een forumlid openbaar te maken. De prijs is iets tussen jou en de verkoper.

Sorry, maar ik maak nergens geen geheim van. Wees gewoon open, weet iedereen ook gelijk wat zo’n klokje opbrengt. Duidelijk voor iedereen. I.p.v. maar overal de domste prijzen te vragen. Het is een kwestie van gunnen.ik hoef geen geld aan een andere liefhebber te verdienen, dat kan ik heel goed zelf.

:thinking:

Ik bedoel dat er hier veel prijs goochelaars zijn.

Wat een onzintopic. Sterkte gewenst @M035.

@Jur: mag hier een slotje op?

2 likes

Ja @Jur slotje alstublieft

Maar snel een eind breien aan deze bagger. Slotje svp.

Topic gesloten. Topicstarter geschorst ivm aanmaken van dubbele account om eerdere schorsing te ontlopen.