Tissot

Ik zit naar deze te kijken want omdoen kan ik nog niet zit op schakels te wachten:):frowning:

Dan gooi je er toch even een leren band op todat de schakels binnen zijn?

Of de duikverlenging van de band gebruiken

Schijnen bij Tissot alles op hun gemak te doen;) Heb ook al een paar keer via mail brochures aangevraagd bij Tissot geen reactie. Ook niet bij Omega trouwens.

Mijn beste,

Middels de telefoon heb ik enige tijd geleden brochures aangevraagd en die zijn vrij vlot gearriveerd.
En dit zowel bij Omega als bij Tissot
Dus misschien eens bellen en met enige charme om een gunst vragen.:~

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Tissot en Omega Benelux of Zwitserland8-)

Zo’n stoere Tissot is het wachten wel even waard. Ik heb ooit de eerste t-touch-uitvoering gehad (als beloning voor een nieuwe opdracht).
Mooie kleurstelling heeft deze.

Ik hou van technische horloges de gewone mechanische interesseren me steeds minder.Deze is van staal kras minder dan de titanium uitvoering van de T-Touch Expert die ik gehad heb en hij is mooier.
(schakels komen van Rob dus dat komt wel goed)

Ik moest wel gelijk aan deze denken doe ik deze Tissot dacht. Anders, maar wel dezelfde stijl (zal door de kleuren komen).

De Bremont Supermarine S500

Traveller69 Schreef:

Ik moest wel gelijk aan deze denken doe ik deze
Tissot dacht. Anders, maar wel dezelfde stijl (zal
door de kleuren komen).

De Bremont Supermarine S500
http://static.chrono24.com/images/uhren/images_71/
s1/1584171.jpg

Die zie ik er dus totaal niet in terug… Vind Bremont overigens een leuk merk enkel slaan de retail prijzen nergens op. Kortingen van 40-50% zijn gewoon mogelijk. Verder vind ik het met name originele horloges en dan bij uitstek de kastvorm!

@TS: Hopelijk komen de schakels snel binnen. Vind het iig een erg mooi horloge en zelf al een paar keer in mijn handen gehad. Straks met de schakels nog wel even foto’s maken natuurlijk! :slight_smile:

Doe ik…:wink: