Wat vinden de leden van dit horloge?
Beetje ielige band ten opzichte van de breedte van de kast
De case lijkt wat op een Padi, wafelplaat is top! Ik vind hem verder best gaaf!
Ongeveer het perfecte vakantiehorloge. Heb zelf de versie van na de update. Praktisch hetzelfde, maar met windrichtingen in plaats van uren op de (niet verstelbare) buitenring.
Ik heb hem, minus de zwarte bezel.
Ben er nog steeds zeer blij mee. Erg fijn horloge. En onwijs accuraat.
Heb hem wel een keer moeten laten repareren, maar ik hem zelf laten vallen, dus eigen domme fout.
Tissot heeft hem toen zelfs heel netjes onder garantie gemaakt !
Solar, dus geen gewissel met batterijen. Als ik hem niet draag, ligt hij op de doos op de kast. Maar ik heb de batterij indicator nog nooit een blokje minder zien aantonen, dus volgens mij is hij ook erg zuinig.
Groeten,
Thomas
Heb je daar een foto van?
Tof ding, alleen wat korte wijzers
Hetzelfde als deze hierboven, maar dan met rode rubber band en zonder bergmotief. Een fatsoenlijke foto maken lukt nu even niet.
Wel een nadeel van de T-Touch is dat je vaak vinger afdrukken op het glas hebt. Tenminste, als je de touch functie weleens gebruikt.
Ik zelf kan niet zo goed tegen vinger afdrukken of smeer op het glas Ik heb dan ook vaak standaard zo’n droog zacht brillen doekje in m’n zak.
Oh, en die versies van de T touch met zo’n rode pijl, zoals hierboven, vind ik niet zo aantrekkelijk.
Valt erg mee in de praktijk die vingerafdrukken. Ik ben er ook redelijk allergisch voor. En de rubber band is gelukkig ook geen stofmagneet.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Inderdaad, smaken verschillen. Die vierkante horloges als die casio vallen voor mij in de categorie bell-bottomed broeken, bakkebaarden en bruin gebeitste schrootjes; de foutste trends ooit. Zo snel mogelijk vergeten dus. Ik heb alle horloges bewaard die ik gehad heb, behalve die digitale jaren 80 troep.
Een ana-digi is voor mij de beste mix tussen hoe een horloge eruit hoort te zien (rond) en de toegevoegde functionaliteit van een digitaal scherm. Alleen moet hij dan wel van titanium zijn, (en eigenlijk niet te groot); dan is het het ideale vakantie/sport horloge. Ik wil er dus ook nog een keer een, maar dan wel de titanium versie.
Ik heb deze ook gepast, en vond de band idd véél te iel ten opzichte van de klok. Als ik me niet vergis ook geen kleine schakels om een goede maat te krijgen.
Mijn advies: eerst eens passen irl vóór aankoop.