Hoi Coenraad,
omdat ik weleens heb gelezen dat je Fiat 500 je andere hobby is, hier het horloge dat beide combineert:
Hoi Coenraad,
omdat ik weleens heb gelezen dat je Fiat 500 je andere hobby is, hier het horloge dat beide combineert:
Ha, de Cinquecento ! Geraak jij daar in Coenraad ?
Ik dacht dat Coenraad eerder iets had met snelle Alfa’s ( Neen niet AlPHa’s ) of zo… maar ik kan het verkeerd hebben hoor…
We zien wel.
Best een leuk klokje.
Dacht dat hij zoiets al had, met een afbeelding van een Fiat 500 op de wijzerplaat. Had ik gelezen of gezien…weet het niet precies meer.
Wel leuk
grappige klok (tu)
Perfecte combinatie met de 500 toch.(tu)
De maestro zelf heeft helaas nog niet gereageerd dus het blijft het nog even een mysterie wat 'ie rijd en of hij al in het bezit is van een Fiat-Watch.
Ik denk dat hij nog wel reageert voor 0:00 uur
Welja, Coenraad gaat hier vanavond nog op reageren. Als dit horloge bij één forumlid thuishoort, dan is het bij Coenraad! (tu)
Om zijn eigen woorden te gebruiken: Een collectioneur waardig!
Best wel stijlvol hoe de vorm van logo en horlogekast overeenkomen. Geinig klokkie
Mijn beste,
Jaap-Wim, “Je bent een man naar mijn hart”!!
Ik dacht dat je ergens in de provincie Utrecht woonachtig bent.
Maar mocht je in de buurt komen van Rotterdam-Oost (Capelle), ZIJ staat voor je klaar.
Zij heeft er zin in om jou te verwennen. Te verwennen van top tot teen. Jou het genot te doen beleven zoals een Italiaanse pur sang dat alleen maar kan.
Máár ze doet het graag langdurig en langzaam. Ze kent maar 4 standjes voor, en 1naar achteren. Je moet haar eerst opwarmen eer ze op de juiste temperatuur komt. Maar als ze haar temperatuur heeft bereikt , dan ben je in haar hartstochtelijke passie gevangen. Het sensuele gevoel is niet meer te temperen. Je hart gaat er sneller van kloppen, de warme hartstocht stijgt je naar het hoofd.
Een remedie is dan in dat geval om haar (dak) topje los te maken en zo naar de sterren van de hemel te gluren.
En omdat ze niet sneller kan dan een km of 90 heb je daar dan ook alle tijd voor.
Dus mijn beste Jaap-Wim,
Wat let je??
Oh ja, ze heeft een heerlijk kontje!!
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!
Coenraad.
Orologio Signaturis Temporis.
Dat is een fraai autootje Coenraad(tu) De buren van mijn zus, die in Italië woont, heeft er ook nog één, in net zo’n fraaie staat.
En ik weet nog van ongeveer 25 jaar geleden, toen mijn zus in Palermo woonde, dat een kennis van haar zijn 500tje daar in de woonkamer stalde, zo zuinig was hij erop.
Zo zie je maar: als je eenmaal gepakt bent door dit autootje, ben je verkocht:D
Maar uh… heb je nu zo’n horloge?
Als je dit ziet, dan is de nieuwe eigenlijk om van te walgen!
Prachtige auto met pure emotie. De kleur is ook geweldig! Wit zou hem ook niet misstaan.
Mooi hoor!
Dat is een fraai autootje Coenraad(tu) De buren
van mijn zus, die in Italië woont, heeft er ook
nog één, in net zo’n fraaie staat.
En ik weet nog van ongeveer 25 jaar geleden, toen
mijn zus in Palermo woonde, dat een kennis van
haar zijn 500tje daar in de woonkamer stalde, zo
zuinig was hij erop.
Zo zie je maar: als je eenmaal gepakt bent door
dit autootje, ben je verkocht:DMaar uh… heb je nu zo’n horloge?
Mijn beste,
Nee Tom. Ondanks dat ik vele, voornamelijk kwarts horloges heb met het 500 logo, ontbreekt deze mechanische.
Dus daar gaan we wat aan doen!!
Uiteraard is hier iedereen benieuwd of het je lukt dit opmerkelijke horloge te bemachtigen! (tu)
Schitterende wagen Coenraad, Een bijpassend mechanisch horloge zal ze weten te waarderen!
Prachtige combinatie !
Indien interesse,… er staat een hele mooie gerestaureerde antieke fiat in de showroom van Fiat dealer Marre ( Amsterdam ).
Groet
Mijn beste,
Mijn dank voor de tip DB.
Doch aan klassieke Fiats en 1 Alfa Romeo, heb ik meer dan ik er feitelijk mee rij.
Maar aan (klassieke) horloges, tja; daar is het einde der tijdsbalk nog lang niet van inzicht.
Overigens heb ik op het bewuste horloge geen bod uitgebracht.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!