Tissot62...?

Beste horlogevrienden,

Ligt het aan mij of missen jullie Tissot62 ook? Ik zie al enige tijd geen posts meer van onze eerwaarde woordkunstenaar en levensaanbidder. Een snelle - en zeker niet volledige - zoektocht leerde me dat hij op 10 maart voor het laatst hier heeft gepost. Iemand enig idee waar Coenraad uithangt en of alles in orde is?

Overigens snap ik best dat dit in ‘Off topic’ thuishoort, maar hier komen de meeste lezers voorbij, dus heb ik 't hier maar even gepost. Moderatoren, voel u vrij dit topic te verplaatsen.

1 like

Er is inderdaad sprake van tussenpozen tussen het posten door. Heb je hem al persoonlijk benaderd. Hoop dat hij in goede gezondheid is.

Je raadde mijn gedachten… ik mis zijn opbeurende en bloemrijke reacties ook en dacht er vanavond inderdaad ook over om een oproep te doen, dit alles in het licht van zijn gezondheid.

Ik wacht even rustig de reacties af. Misschien reageert hij zelf wel! (dat is in ieder geval wat ik hoop)
Mocht dit niets concreets opleveren, dan zal ik hem persoonlijk benaderen, en dan horen jullie het uiteraard.

Ik zat er de afgelopen dagen ook al aan te denken ja, de laatste weken heb ik me niet verwondert over het magnifieke taalgebruik van Coenraad, ik hoop dat alles goed met hem is. Hopelijk is er niks ernstigs en is hij gewoon op vakantie (naar het Caribisch gebied om sigaren te degusteren?).

Ik denk dat hij ook gewoon lekker op vakantie is.

dreski Schreef:

Ik denk dat hij ook gewoon lekker op vakantie is.

vast aan het toeren met die enorme sloep van 'm :slight_smile:

Ik hoop ook dat alles goed is met de gezondheid van Coenraad! Ik hoop dat Coenraad gewoon aan het genieten is van andere mooie dingen.

Gr Ron

Ik heb Coenraad een mailtje gestuurd.
Soms heb ik ook wel eens ( jawel, zelfs ik :smiley: ) een stille periode…
Dus het kan best OK, zijn, maar toch… we missen iets hé…
Hopelijk gaat het goed met onze vriend, want zijn prachtige reply’s fleuren dit forum op zoals de eerste zonnestralen van de nieuwe lente…

Vanmiddag gooi ik een kaartje voor hem op de post (toevallig heb ik zijn adres). Benieuwd naar de reactie! Maar misschien krijgt Marc wel eerder een teken van leven. Geef je ons een seintje als je iets hoort, Marc?

Toch mooi… groot forum maar toch persoonlijk dat meteen wordt opgevallen als er iemand mist. Ik zit hier nog niet zo lang maar het viel mij zelfs al op dat de zinnen die ik vaak een paar keer moest doorlezen om er extra van te genieten missen.

Het was mij ook al opgevallen inderdaad. Hopelijk gaat alles goed met hem.
Misschien heeft die even geen tijd voor het forum. Ik ben ook een paar maanden nietmeer op t forum geweest door prive omstandigheden.

Hopelijk is die gewoon leker op vakantie en kunnen we snel weer genieten van zijn mooie posts.

tja, wie het weet mag het zeggen, laten we idd hopen dat ie op vakantie is.

Ik heb hem gemaild, maar tot nu toe radiostilte…
Hopelijk is het vakantie of zo…

Coenraad gaat wel eens vaker een poos offline om de innerlijke mens te onderhouden.
Laten we hopen dat dit de reden is en dat we binnenkort weer van zijn bloemrijke taal mogen genieten.

Gisteren (donderdag) heb ik hem een kaartje gestuurd. Even wachten op een reactie.

Mijn Beste Coenraad,

Laat ons niet langer in onzekerheid en in afwachting van je verbale pareltjes hetwelke dit superieure forum verheft boven de minne kreten van gefrusteerde Cricket Umpires en andere hooggeleerden. Laat ons niet langer in onzekerheid en schep helderheid in je duistere afwezigheid die door ons met pijn in het hart gesignaleerd wordt en waarvan wij hopen op je rapideuze reactie!

Orlogio molto difficile :slight_smile:

:+

Kijk kijk, we hebben al een vervanger gevonden! haha