Titanium Automaat Horloges (35-40mm) Wie kent de pareltjes?

Dankjewel! Een uniek horloge voorzien van wit goud is ook mooi in je collectie :wink:
heel graag gedaan!

1 like

6 likes

Wat mij betreft echt een no-brainer. Tudor Pelagos, is voor €4100 +/- gloednieuw te krijgen. Wat een fantastisch horloge is dat!

2 likes

Voor de mensen die in het topic meelezen maar niet genoeg budget hebben:

Best een prima horloge, eigenlijk de bekende 8926OB maar dan in titanium.
40mm
nh35 uurwerk
Waterdicht

4 likes

Deze Ebel esc titanium. Erg fraai en beperkte oplage van 200 stuks. Met mazzel number one of 200 in mijn bezit gekregen :smiley:

5 likes

Deze Ebel voldoet aan alle criteria die je aan het begin vd topic schetst.:smiley:

1 like

1 van 200. Dat is heel uniek! Leuk zulke weetjes, voegt stiekem enorm veel draag plezier toe denk ik. :blush: dank je voor de foto’s!

1 like

Ik wil je niet teleurstellen maar “one out of 200” betekent, en ik parafraseer, “eentje van de 200” en niet nummer 1 van 200.

Doet verder niets af aan het horloge, een prachtige en exclusieve aanwinst :+1:t3:

1 like

5 likes

Heb je inmiddels al wat gevonden wat past bij je wensen lijst?

8 likes

Hiermee vergeleken is een 4-liner Pelagos vrij minimalistisch.

1 like

Dan heb je ook meteen iets wat niet iedereen heeft. :wink:

1 like

Als ik die Fortis had zou ik wel bij de mensen naast me de tijd checken. :grin:

Afleesbaarheid is echt top hoor ook bij slechte lichtomstandigheden

5 likes

Wat een verschil met die andere foto. Zo zie je maar weer: er zouden met GTG’s moeten zijn, irl oogt alles anders (zeg ik na twee dagen met 42mm titanium om de pols die intussen net zo compact aanvoelt en oogt als mijn 38mm divertje).

1 like

Eens! En je mag altijd komen passen. En sluit graag aan bij een georganiseerde GTG. Op je pols voelen, pas dan weet je dat het perfect is. Ik wacht de uitnodigingen wel af. :wink:

11 likes

4 likes

Ik was getriggerd door Citizen en verleid door Hamilton. De horloges van Longines zien er ook erg goed uit. Wat ik vooral heb geleerd, is dat de leuke suggesties van de forumgenoten vaak echte juweeltjes zijn, maar stiekem vallen er toch veel buiten het budget.

Ik heb nog geen keuze gemaakt. Het liefst zou ik een Hamilton Murph 38 White in titanium willen, maar helaas hebben ze die nooit gemaakt.

Als iemand een goed alternatief weet dat in dezelfde richting komt, hoor ik het graag!

Timex deep reef titanium. Heel veel meer bang for bucks gaat ‘t ‘m niet worden.