Titanium en BRASSO?

Heeft BRASSO effect op Titanium ?

De achterzijde van mijn Emergency heeft lichte krasjes; ik vroeg me af of ik er zachtjes met Brasso kon overgaan ?

Maar mocht Brasso effect hebben, dat de achterzijde dan niet “glimmen” ( is gematteerd met de nodige Breitling inscripties )

Ik heb wen Titanium “pennetjes” maar ik vrees dat dit te “drastisch” zal zijn + bovendien de inscripties zou beschadigen…

Ik zal maar zelf antwoorden :slight_smile:

Ja dus, het gaat !

De graveringen op de achterkant van de Emergency zijn diep genoeg, die polijst je niet zomaar weg.

Een heel klein dipje Brasso en dan met een papieren zakdoekje in één richting over en weer poetsen en de achterzijde is weer als nieuw ! (tu)

Kijk, dat zijn nou eens handige posts: vraag met antwoord samen :wink:

Hi hi, al doende leert men.

En als je niet doet, kan er ook niets misgaan, maar dan doe je ook niets. :smiley:

Ja, maar experimenteren op een Breitling Emergency… ik zou 't eerst hebben uitgeprobeerd op een goedkopere titanium horloge.

Ik weet het ( bloos) maar ik heb het héél voorzichtig gedaan, net zoals twee egeltjes “het” zouden doen. :smiley:

Wat doen???

horloge poetsen X( doen egeltjes ook tegenwoordig.wat dacht je hoe hun de winterslaap zo mooi regelen !