Ik ben niet bekend met alle horloges die hier op staat vermeld, dus ik zou zeggen, neem eens een kijkje: http://www.milwatches.com/index.php Misschien staat er wel iets bij?
Heb je al gekeken naar de duurdere EcoZilla? Die moet best te doen zijn voor €600.
Verder heb je natuurlijk de titanium Oris duikers, nieuwprijs rond de €1000, dus zou ook wel kunnen denk ik
Ik heb al meerdere verhalen gelezen over het schroefdraad van de kroon dat binnen korte tijd dol was. Ik heb het zelf ook gehad en binnen een jaar heb ik hem als “bastler” moeten verkopen.
Er zijn flink wat Citizens te vinden van titanium/duratec die goede recensies hebben en er nog zeer fraai uitzien. Denk maar aan de zgn Ray Mears variant.
Ik heb al meerdere verhalen gelezen over het
schroefdraad van de kroon dat binnen korte tijd
dol was. Ik heb het zelf ook gehad en binnen een
jaar heb ik hem als “bastler” moeten verkopen.
Erg jammer, want voor het geld een leuk klokkie.
bedankt voor de headsup. handig de ervaringen van t forum. heb zelf alleen goede ervaringen met citizen en zou dit nooit verwacht hebben. thx.
Thx! Via de link kwam ik op onderstaand plaatje. En titanium met een grijs-groene zulu ziet er niet verkeerd uit. OK, licht inval is effe anders, maar toch…