Titus 100ATU

Even wat quick and dirty. Big bad Motherfucker! Lompe kast van 42 mm, 20 mm bandaanzet. Iemand suggesties?

Mooi, die kan wel wat liefde gebruiken.

Wat voor uurwerk zit hier in? Het zal me niet verbazen als dat een Omega uurwerk is, Titus haalde hier een hoop van haar uurwerken vandaan in het verleden.

jantje.vlaam Schreef:

Mooi, die kan wel wat liefde gebruiken.

Wat voor uurwerk zit hier in? Het zal me niet
verbazen als dat een Omega uurwerk is, Titus
haalde hier een hoop van haar uurwerken vandaan in
het verleden.

Ik ben enkel nog ETA’s tegengekomen in Titussen. De ‘Omega’ uurwerken in Titussen waren ‘opgekochte’ stemvorkuurwerken (ESA) bij mijn weten…

Aha, dat kan kloppen, ik ben op zoek naar een Omega F300 en dan komen er ook regelmatig Titussen voorbij.

M’n bandtip heb je al via facebook!

Mooi ding Jeroen, leuke aanvulling voor je collectie.

Ik heb er een stuk of 3 laatst weggedaan Jan. Ook nog een Seamaster f300hz.

Kom ze wel vaak tegen. Staat trouwens een mooie op 2ehands.be

Bedankt voor de link, daar kijk ik bijna nooit. Het horloge is alleen stevig aan de prijs. Ik zoek er een tussen de 200-250, voor een mooi exemplaar wil ik wel naar de 300 en dan zal ik ook niet op een tientje extra kijken, maar 500 vindt ik teveel.

Die bedoelde ik niet eigenlijk. Wel is dat een hele mooie. Die ik bedoel is verwijderd denk ik. Was eentje met beige kleurige plaat. Volgens mij vroeg
die iets van 225

Dan is het zeker jammer, dat zit precies in het budget. (hoewel ik eigenlijk pas eind maart weer een extra horloge mag kopen van mezelf).

Die ‘100’ staat toch voor 100 m waterdiepte?

Ik kom ze wel vaker tegen. En had mijn seamaster f300 verkocht voor 260 aan een
Bekende. Die staan zelfs voor over de 1000 euro op ebay. Gekkewerk

Ja, vragen staat vrij. 260 is een nette prijs, voor zowel verkoper als koper. Hier op het forum staat ook een mooie te koop van Marijn. Hoewel het een gouden is (die zijn minder gewild) vraagt hij er toch 600 voor. Als hij de helft vroeg had hij al een pb van me met een goed bod, maar ik ga geen 250 - 300 bieden voor een horloge waar men 600 voor vraagt.

Van de vintage Omega’s zijn de quartzen en de f300 niet echt gewild. Ik wil er 1 omdat die secondenwijzer zo mooi rond draaid.

Klopt. Zijn minder gewild ind. De Seamaster is wel gewild en prijzig maar je moet wel een liefhebber ervoor hebben. Ik vind het ook prachtige horloges. Alleen als je een onderhoud nodig hebt of ze zijn stuk…

Ja, daarom wil ik er niet teveel aan uitgeven. Hij kan goed na een korte periode defect raken en dan is het afgelopen. Ik heb hier al 1 kapotte Omega quartz liggen die te duur is om te laten maken. Als hij een paar honderd kost vindt ik dat minder erg dan dat hij meer dan 300 kost.

Precies…Als ik een goede tegen kom PM ik je ;)…Kom ze wel vaker tegen.

Heel vet ding Jeroen, wees er zuinig op. Op de Rikketik heb ik naar wat Titussen (Titi?) gekeken, maar die vielen zeker niet onder de ‘betaalbare vintage’. Past hier niet een Isofrane(achtige) band op?

Coole kleur op coole vintage diver!:~
Ja, volgens mij een dikke zwarte lederen met wit stiksel of een Nato(achtige).
Veel plezier ermee!

JackW Schreef:

Heel vet ding Jeroen, wees er zuinig op. Op de
Rikketik heb ik naar wat Titussen (Titi?) gekeken,
maar die vielen zeker niet onder de ‘betaalbare
vintage’. Past hier niet een Isofrane(achtige)
band op?

Isofrane lijkt mij ook een mooie combi inderdaad! :slight_smile:

Dikke collectie (tu)

Hoe heb je dit merk leren kennen?

Gr. Roel