Titus 18k rosé chronograph

Goedemorgen allemaal,

Morgen ben ik de trotse eigenaar van een in mijn ogen een prachtige Titus Chronograph.

Het horloge sprak me al langere tijd aan, maar heb uiteindelijk de knoop doorgehakt om dit stukje geschiedenis te kopen.

Hierbij wat foto’s.

29 likes

Mooie vintage chrono, veel plezier ermee! :+1:

1 like

Een prachtig horloge, ik heb hem ook. Veel plezier ermee!

8 likes

Mijn beste,

Een schitterende aanwinst!!
Ik wens je er een nostalgische tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Ik vindt vintage chonograph horloges zo mooi ook qua techniek, one day ?
prachtig.

1 like

ook gehad , geloof n Landeron 48 movement… 18k zwitsers goud :slight_smile: werkpaard!

1 like

Prachtig chique horloge! Heel veel plezier ermee gewenst! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Yup :+1:t4:

Schitterend, ik MOET zelf ook nog een keer zo’n klassieke chrono scoren. Deze ervaring mis ik nog. Gefeliciteerd!

4 likes

Prachtig, ga je van genieten hoor👌
Veel draagplezier🤟

1 like

Leuk!
Ik heb ook met vlagen een bepaalde “itch” voor een gouden vintage chronograaf.
Vooral in de decembermaanden komt die terug, lijkt me zo leuk voor bij het kerstdiner :santa:
Maar goed, in andere maanden natuurlijk ook gewoon tof, veel plezier ermee! :+1:

1 like

Erg mooi.

Beste M_Slinger, soms komen dromen uit. Ik blijf nog een tijdje dromen. PRACHTIG. KLOKJE. Groet Jobo71

2 likes

Viel mij op dat ik voor de 2e keer indd. in December een nieuwe klok had aangeschaft… borrel borrel… :wink:

1 like

De Titus is eindelijk binnen hij had wat mankementen maar de verkoper heeft hem bij een horlogemaker een servicebeurt laten geven.

Nu heb ik een perfect lopend stukje geschiedenis binnengekregen.

8 likes

Mooi horloge, geniet ervan!

1 like

Gefeliciteerd met de prachtige aankoop. Vooral in de zon, prachtig… Moet de mijne helaas op termijn gaan verkopen. Er is zo veel ander moois, en helaas geen geldboom in de tuin :frowning:

1 like

Erg gaaf klokje!

Hoe groot is ie?

Exclusief kroon 37,5 mm dus aardig fors voor die tijd

1 like

Dat is spijtig om te horen dat hij weg moet, maar als je er iets mooiers voor terug kan kopen maakt dat het goed.

Heb je ook een Titus met rosé kleur?

1 like