Goedemorgen allemaal,
Morgen ben ik de trotse eigenaar van een in mijn ogen een prachtige Titus Chronograph.
Het horloge sprak me al langere tijd aan, maar heb uiteindelijk de knoop doorgehakt om dit stukje geschiedenis te kopen.
Hierbij wat foto’s.
Goedemorgen allemaal,
Morgen ben ik de trotse eigenaar van een in mijn ogen een prachtige Titus Chronograph.
Het horloge sprak me al langere tijd aan, maar heb uiteindelijk de knoop doorgehakt om dit stukje geschiedenis te kopen.
Hierbij wat foto’s.
Mooie vintage chrono, veel plezier ermee! 
Mijn beste,
Een schitterende aanwinst!!
Ik wens je er een nostalgische tijd mee. 
Orologio Signaturis Temporis 
Ik vindt vintage chonograph horloges zo mooi ook qua techniek, one day ?
prachtig.
ook gehad , geloof n Landeron 48 movement… 18k zwitsers goud  werkpaard!
 werkpaard!
Prachtig chique horloge! Heel veel plezier ermee gewenst! 

Yup 
Schitterend, ik MOET zelf ook nog een keer zo’n klassieke chrono scoren. Deze ervaring mis ik nog. Gefeliciteerd!
Prachtig, ga je van genieten hoor👌
Veel draagplezier🤟
Leuk!
Ik heb ook met vlagen een bepaalde “itch” voor een gouden vintage chronograaf.
Vooral in de decembermaanden komt die  terug, lijkt me zo leuk voor bij het kerstdiner 
Maar goed, in andere maanden natuurlijk ook gewoon tof, veel plezier ermee! 
Erg mooi.
Beste M_Slinger, soms komen dromen uit. Ik blijf nog een tijdje dromen. PRACHTIG. KLOKJE. Groet Jobo71
Viel mij op dat ik voor de 2e keer indd. in December een nieuwe klok had aangeschaft… borrel borrel… 
De Titus is eindelijk binnen hij had wat mankementen maar de verkoper heeft hem bij een horlogemaker een servicebeurt laten geven.
Nu heb ik een perfect lopend stukje geschiedenis binnengekregen.
Mooi horloge, geniet ervan!
Gefeliciteerd met de prachtige aankoop. Vooral in de zon, prachtig… Moet de mijne helaas op termijn gaan verkopen. Er is zo veel ander moois, en helaas geen geldboom in de tuin 
Erg gaaf klokje!
Hoe groot is ie?
Exclusief kroon 37,5 mm dus aardig fors voor die tijd
Dat is spijtig om te horen dat hij weg moet, maar als je er iets mooiers voor terug kan kopen maakt dat het goed.
Heb je ook een Titus met rosé kleur?