Titus calypsomatic

Sommigen hadden deze mss reeds gezien in het “incoming” topic; maar hier is ie dan: de Titus calypsomatic!

Unisex model met z’n 32mm; exact typenummer moet ik nog achterhalen. Denk momenteel n 7110; maar moet nog wat bijlezen over deze calypsomatics.

Ga nog op zoek naar een leuke bijpassende stalen band ook; liefst type oyster bracelet. Wel vreemde lugwidth; lijkt wel 17.5 te zijn :thinking:
Tips voor een leuke band worden alvast geapprecieerd!



23 likes

Mijn beste,

Proficiat!!
Leuk om weer eens een Titus horloge te mogen aanschouwen!!
Draag hem in goede gezondheid. :four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Knap ding hoor. Ben ik de enige die die naam altijd als “apocalypsomatic” leest? :sweat_smile:

Moeilijke, stalen kast met zwarte wijzerplaat/bezel en vintage bruine details :thinking:

Bruin suède met zwart stiksel zou kunnen werken. Of grof generfd zwart leer met grijs stiksel. Maar misschien mis ik wat verbeelding nu.

1 like

Bedankt voor de tip; maar ben eerder op zoek naar n stalen band

Ja Lennert :rofl:

On topic: mooie aanwinst :ok_hand:

2 likes

Leuk horloge. Kom ze online echter alleen tegen met Mercedes wijzers. Zijn die van jou ooit verwisseld?

1 like

Moet me er nog iets in verdiepen; maar volgens mij zijn er 5 generaties. De eerste heeft deze wijzers; overige 4 Mercedes.
Door dit; en het feit dat lumedots en wijzers gelijk gepatineerd zijn; ga ik er van uit dat deze origineel zijn.

Misschien dat je hier iets aan hebt?

https://chronopedia.club/Titus_Calypsomatic#Titus_Calypsomatic

1 like

Deze band zou kunnen passen ?
Titus bracelet

of deze
Titus

1 like