Tja, das pech, patina weg...

We weten allemaal wat er zal gebeuren als je je Rolex naar Rolex stuurt. De reactie van deze meneer is toch wel onwijs grappig :joy:

…en excuus voor het zoveelste Rolex gerelateerde topic :see_no_evil:

3 likes

…da’s balen, nieuwe halen

1 like

Beetje nutteloos filmpje zonder beeldmateriaal van het horloge voor de service…

4 likes

Archie is altijd wel goed in “fuck” en “fuckers” zeggen… :face_with_raised_eyebrow:

2 likes

Wat een leipo die vent.

2 likes

Alleen die titel al. Weer eentje ‘destroyed’, heerlijk. Typisch Rolex… :rofl:

Ps ik heb het filmpje niet bekeken. Is het de moeite waard? Of zien we wat we al weten, dat als je een horloge voor service bij Rolex wegbrengt dat je hem dan weer in perfecte toestand c.q. nieuwstaat terugkrijgt. Zoals het heurt! :wink:

3 likes

Zeer kwalijke zaak. Daarmee verneukt Rolex zelf de authenticiteit en originaliteit van hun vintage modellen. Collector’s waarde down the drain…
Stel je voor dat je je vintage Porsche 911 naar het Porsche Service Centrum brengt en ze zetten er een nieuwe motor in met PDK bak en navigatie systeem. Dat kan toch niet! Waarom doet Rolex dit? En als je het doet laat de klant dan inspraak hebben wat wel en wat niet te vervangen. De Rolex in het filmpje is compleet naar de klote verzamel technisch gezien…

3 likes

Maar optisch zal hij er waarschijnlijk een stuk beter uit zien. Die voorkeur voor geoxideerde onderdelen in een horloge heb ik nooit begrepen. Mooi verkleurde oude lume is prima. Maar rare random stippen en vlekken op wijzerplaat en/of wijzers? Nee dank je.

4 likes

Ik moest wel lachen om het einde met die piano :joy::sob:

1 like

Dat zal ze echt een worst zijn. Ze gaan voor ratio, niet voor emotie…

3 likes

Ja maar met de huidige markt en vraag naar vintage zou je toch mogen verwachten dat een merk als Rolex onderdelen vervangt in samenspraak met de klant. Dat ze originaliteit in integriteit van hun eigen vintage modellen respecteren…

2 likes

Wat is t toch een verschrikkelijk schreeuwlap die flapdrol zeg. Dat mensen hier nog naar kunnen kijken verbaast me enorm.

13 likes

Wat je mag verwachten bij een servicebeurt, is dat je daarna weer jarenlang zorgeloos plezier hebt van je horloge. Daar zorgen ze voor en dat lukt niet met afbrokkelende wijzertjes of wat dies meer zij omdat de ‘kenners’ dat zo waarderen. Het is geen kunstwerk hè, het is een horloge… :wink:

3 likes

Ondanks zijn bijzondere karakter en schreeuwen heeft de beste man serieus verstand van zaken wat betreft horloges…

1 like

Ik vind bepaalde horloges en zeker vintage modellen zeker wel een vorm van kunst…

4 likes

Ik meen mij te herinneren laatst te hebben gehoord dat Rolex een rechtspraak heeft verloren wat betreft het inhouden van originele onderdelen.

Dat is natuurlijk van de zotte.

2 likes

Ik zie t anders maar goed. Commercieel is ie wel , voor zichzelf.
Verschrikkelijke kerel om naar te kijken is t overigens ook :smiley:

2 likes

Als Rolex beide opties aan de kant aanbiedt en vervangen van onderdelen in samenspraak doet is er niks aan de hand

2 likes

Hij heeft momenteel wel 4 Pateks :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

En toch wil ik niet ruilen :joy:

4 likes