Tja en nu ik toch met banden bezig ben

Vandaag arriveerde de postbode rond 14:00 uur nog een keer… lekker efficiënt PostNL… met opnieuw een bubbeltjes envelop. Dit keer uit Australië met daarin twee lederen nato-banden. Op precies te zijn kangeroe-leer. Eentje van 22mm en eentje van 20mm. De laatste is een experiment: dit is de eerste en de maker had nog niet de juiste ‘hardware’ op voorraad, maar dat doet er nu niet toe.

Ik had nog twee horloges liggen… en dus de Bergeron er weer bij - en hoppa! Een heel andere look!

doet me een beetje aan zo’n moeilijke bh denken van mijn vrouw van dekkers jeweetwel … : )

Erg mooie banden dit!

Mooie aanwinsten.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

:d

Die Alpinist!

Rick Schreef:

doet me een beetje aan zo’n moeilijke bh denken
van mijn vrouw van dekkers jeweetwel … : )

(tu) Waar het hart vol van is…

M.

Ik had laatst nog kangoeroe biefstuk op mijn bord, dat smaakte ook erg goed:D Deze nato vind ik (tu) Ik heb wel eens banden van staartleer gezien, vond ik ook erg mooi door de fijne structuur.

Kangoeroe leer is een fijn materiaal, dezelfde sterkte als rundleer, bij de helft van de materiaaldikte (tu).

Wat zijn de ervaringen/kwalificaties van kangaroeleer? Ik heb er laatst één geschoten namelijk :smiley:

Hmm, deze vind ik persoonlijk wat minder. Komt voornamelijk door de kleur. Die andere van Gasgasbones vond ik daarentegen super!

Gaat goed met al die banden Menno!
De kleur is niet zo mijn smaak, maar de looks van de leren NATO spreken me wel aan!

Veel draagplezier ervan!

Groet, Matthijs