Beetje zoeken op de site en toen zag ik een prachtigklok. Zoals ook gemeld veel (uiterlijke) kenmerken van de Tudor maar voor een fractie van de prijs. Leuk voor erbij dacht ik toen.
En toen keek ik wat verder op de site. En nu twijfel ik…
Eerste idee was deze, de K-3 Submarine:
Wel weer een zwarte plaat maar die vind ik wat rustiger dan de versie met witte plaat. Daar vind ik het Vostok Europe logo té aanwezig.
Maar toen zag ik ook nog deze, de Rocket N1:
Mijn voorkeur zou in ieder geval uit gaan naar de niet-PVD versie. Ik heb de foto’s er vooral bijgezet omdat bij de gewone Rocket de bezel niet goed overkomt.
Ik heb een lichte voorkeur maar ben toch nieuwsgierig naar jullie meningen!
Zoals je misschien weet ben ik ook heel hard aan het nadenken, maar dan over de onderste. Hoogstwaarschijnlijk de PVD-versie van de Rocket N1, een probleempje is alleen dat die in Nederland alleen maar met andere uurindexen te koop is. Helaas vind ik die minder mooi:
Maargoed ik zou dus voor de PVD-Rocket N1 gaan. Maar ik las al dat jij de K3-Submarine heel erg mooi vond als alternatief voor de tudor;). Van de K3’s vind ik de gewone denk ik het mooist.
Deze uurindexen vind ik ook een stuk minder. Maar Vostok-Europe verstuurt toch ook gewoon naar Nederland. En je zou nog via wereldhorloges kunnen vragen of ze die speciaal willen bestellen.
Bedankt voor het plaatsen van de foto’s! Altijd goed om te zien hoe zoiets er om de pols uitziet. Op de foto’s ziet het superluminova van de N1 Rocket er behoorlijk groen uit, komt dat overeen met hoe die eruitzien in het echt of ligt dat aan de foto’s…