Tja, timing is niet alles......maar wel leuk..

Tja, ik had een financieel meevallertje en wilde al heel lang een nieuw/ander horloge…er moest in ieder geval een Breitling komen, maar eentje voor dagelijks gebruik leek me ook handig…

Ik zag een leuke Breitling Colt op een veiling en heb een bod gedaan waarvan ik dus niet wist of mijn bod het hoogste zou zijn…'s avonds liepen de biedingen of
Mijn impulsiviteit kon ook niet wachten op een nieuw sieraad om mijn pols…dus toch maar even bij de plaatselijke juwelier bezocht…en met een leuke Tissot naar huis gekeerd…

En natuurlijk wint je bod later op de avond dan ook de Breitling… :slight_smile: dus nu heb ik er 2… :rofl:

:

43 likes

Leuk toch? :joy: zelf al vaak genoeg mee gemaakt dat er 2, 3, 10 uurwerken tegelijk onderweg waren :joy:

In ieder geval proficiat met je NA’s, ik ben vooral fan van de Breitling

1 like

Ik ook…altijd al een Breitling willen hebben…echter vind ik achteraf bezien de 41mm net aan de te kleine kant…
Nu op zoek naar een Navitimer of Avenger tussen 44-48mm…ipv de Colt…

Voor mij is 41mm al aan de grote kant :joy: dat heb je wel als je meestal vintage van ±36 draagt

Tja, als bootwerker heb ik waarschijnlijk een iets grotere pols…

…en wat slechtere ogen… :rofl:

3 likes

Haha, ja mijn pols is niet de breedste :sweat_smile: jammer dat een Breitling (nog) niet in het budget past…

1 like

Nou ja, ze zijn in ieder geval verschillend genoeg van elkaar om samen een verzameling te vormen. Veel plezier er mee!

Dubbele winst, dubbel plezier . Veel draaggenot gewenst.

Dat is geen rommel! Mooi man :grin:

Lekker man haha heerlijk. Beide zijn knallers. Veel draagplezier.

Mooie aanwinsten. Toen ik m’n huidige horloge kocht, ging ik eigenlijk naar de juwelier om deze Tissot te kopen. Mooie blauw-zwarte plaat heeft ie. Enjoy!

Volstrekt logische gedachtengang :rofl:

Veel plezier met je aankopen!

1 like

Gefeliciteerd !
beide prachtig ook al wint de Breitling het wel natuurlijk.

1 like

Haha ook al meegemaakt! Beide tophorloges, enjoy

Jaahaa! Dit is toch mooi! Klasse gedaan Didi! Ben zelf ook altijd super ongeduldig, maar als het resultaat is 2 top horloges, lang niet gek! Cheers! En veiling onverwacht winnen is goed prijsje toch? :wink:

1 like

Lekker man!
Enjoy :+1: