Ik vind het cool dat ze er ook een nato bijleveren (tu)
Op de internationale fora vindt men het te gek… ik vraag me af hoe dat kan. Er was voor vannochtend in mijn beleving maar een kleine groep die de jaren 70 'Mc’s kon waarderen… nu lijkt het de nieuwe cool
Of zou het komen door dat Rolex de suggestie heeft gewekt terug naar het verleden te gaan… en vervolgens met de Hulkmariner te komen en met een Explorer met dames wijzers erop >X
Nee… voorlopig ben ik niet blij. Ik had zo gehoopt op een hommage 1675… supercase, maxi dial en pepsi bezel…
Of zou het komen door dat Rolex de suggestie heeft
gewekt terug naar het verleden te gaan… en
vervolgens met de Hulkmariner te komen en met
een Explorer met dames wijzers erop >X
Hulkmariner?? Die houden we erin. (wel een mooie tudor toch??)
Je bent niet de enige! Op bijna alle fora is er onbegrip over de keuze van de wijzers. Sommige posters hebben nog wat hoop door te schrijven: ‘Rolex kiest nooit zomaar een oplossing’. ik vind het toch wel een beetje een desperate kreet. Het staat gewoon niet. Echt te klein.
Het doet me een beetje denken aan de Longines Legend Diver (Compressor case): ook een geweldig mooi horloge met te kleine wijzers.
Zo en nu nog een mooie re-issue Snow Flake van
Tudor en Rolex kan inpakken Ik vind hem '
grappig ’
Iemand al iemand een globale listprijs in
gedachten?
Volgens iemand die er verstand van heeft iets onder de 3K…
@ Menno: ik ben er niet van maar dat Bill Yao ding is beter in balans dan wat mijn favo merk er van gebakken heeft… onvoorstelbaar. Hopelijk valt het irl niet zo op…
Even van TZ-UK geschept: twee citaten over de prijs vand de Tudor: 4000 CHF before tax
1: 4000 CHF + 10% brings it to just under 3k sterling. Have to say that is tempting, prefer the black sub-dials though. Also think the size is nice. Been looking for a chrono and this looks the dogs dangly bits
2: Jeezo - if it ends up at £3k that’s a (comparative) B A R G A I N !!! Sheesh, when did £3k for a watch become a “bargain”??? I need my sensors re-aligned!
Soms kun je dingen in het Engels gewoon briljant zeggen.
Vintage is denk ik de trend dit
jaar. En daar ben ik best wel blij mee.
Vergaat mij net zo, 30/40 jaar geleden heeft men toch wel een paar leuke:D horloges gecreëerd en ik vind het niet erg dat daar op voort geborduurd wordt.