Tja, toch weer een hommage

Zo, een groot deel van de forumlezers slaat deze topic dus over. Voor degenen die wel -al dan niet geërgerd- deze posting opent: een Tudor!

Tudor heeft in de jaren '70 een heel mooie chrono uitgebracht en nu brengt Tudor de reissue (of moet ik zeggen: hommage (:smiley: ).

De foto is van het TZ forum. Ik vind het een plaatje!

Menno

thieuster Schreef:

Zo, een groot deel van de forumlezers slaat deze
topic dus over. Voor degenen die wel -al dan niet
geërgerd- deze posting opent: een Tudor!

Tudor heeft in de jaren '70 een heel mooie chrono
uitgebracht en nu brengt Tudor de reissue (of moet
ik zeggen: hommage (:smiley: ).

De foto is van het TZ forum. Ik vind het een
plaatje!

Menno

http://i55.photobucket.com/albums/g136/Basel2006/B
asel2010/Tudor8.jpg

Wat heet “ergeren”.

Vind die “Anne Boleyn” uit de Tudors ook een plaatje… Met dat scheve bekkie.

Dit zijn ook 2 Tudors.

Bloody hell. Dat is mooi!!!
Wie wilt er één voor me kopen??

Zeker een mooie klok, met recht een re-issue. Mooie kleurstelling en gelukkig zonder datumloep

Ik vind het cool dat ze er ook een nato bijleveren (tu)

Op de internationale fora vindt men het te gek… ik vraag me af hoe dat kan. Er was voor vannochtend in mijn beleving maar een kleine groep die de jaren 70 'Mc’s kon waarderen… nu lijkt het de nieuwe cool :sunglasses:

Of zou het komen door dat Rolex de suggestie heeft gewekt terug naar het verleden te gaan… en vervolgens met de Hulkmariner te komen :frowning: en met een Explorer met dames wijzers erop >X

Nee… voorlopig ben ik niet blij. Ik had zo gehoopt op een hommage 1675… supercase, maxi dial en pepsi bezel…

gr. Roel

• poetst nogmaals het plexi met polywatch *

Of zou het komen door dat Rolex de suggestie heeft
gewekt terug naar het verleden te gaan… en
vervolgens met de Hulkmariner te komen :frowning: en met
een Explorer met dames wijzers erop >X

Hulkmariner?? Die houden we erin. (wel een mooie tudor toch??)

Zo en nu nog een mooie re-issue Snow Flake van Tudor en Rolex kan inpakken :wink: Ik vind hem ’ grappig ’

Iemand al iemand een globale listprijs in gedachten?

Mooie opening (:smiley:

Nog mooiere klok :~

Kabrong Schreef:

een Explorer met dames wijzers erop

Je bent niet de enige! Op bijna alle fora is er onbegrip over de keuze van de wijzers. Sommige posters hebben nog wat hoop door te schrijven: ‘Rolex kiest nooit zomaar een oplossing’. ik vind het toch wel een beetje een desperate kreet. Het staat gewoon niet. Echt te klein.

Het doet me een beetje denken aan de Longines Legend Diver (Compressor case): ook een geweldig mooi horloge met te kleine wijzers.

Tja, dan heeft Bill Yao het toch beter begrepen!

Holy shit, hier ben ik wel even stil van… Wát een schitterend horloge! ::o

Opdakje Schreef:

Zo en nu nog een mooie re-issue Snow Flake van
Tudor en Rolex kan inpakken :wink: Ik vind hem '
grappig ’

Iemand al iemand een globale listprijs in
gedachten?

Volgens iemand die er verstand van heeft iets onder de 3K…

@ Menno: ik ben er niet van maar dat Bill Yao ding is beter in balans dan wat mijn favo merk er van gebakken heeft… onvoorstelbaar. Hopelijk valt het irl niet zo op…

gr. Roel

Even van TZ-UK geschept: twee citaten over de prijs vand de Tudor: 4000 CHF before tax

1: 4000 CHF + 10% brings it to just under 3k sterling. Have to say that is tempting, prefer the black sub-dials though. Also think the size is nice. Been looking for a chrono and this looks the dogs dangly bits

2: Jeezo - if it ends up at £3k that’s a (comparative) B A R G A I N !!! Sheesh, when did £3k for a watch become a “bargain”??? I need my sensors re-aligned!

Soms kun je dingen in het Engels gewoon briljant zeggen.

Menno

the dogs dangly bits. pure poezie

Prachtig horloge, alleen jammer dat de kroon geen ‘gewoon’ profiel heeft…

Mooie ‘hommage’(tu) Maar de mooiste Tudor die ik ooit gezien heb is toch wel de Tudor ‘Tiger’ van Hans http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,145548,145548#msg-145548

Op Basel zie je veel merken die weer met oude modellen komen. Vintage is denk ik de trend dit jaar. En daar ben ik best wel blij mee.

Al een hele verbetering… zonder die loep :wink:
Had van mij wel een kadertje omheen gemogen.

Henrik Schreef:

Vintage is denk ik de trend dit
jaar. En daar ben ik best wel blij mee.

Vergaat mij net zo, 30/40 jaar geleden heeft men toch wel een paar leuke:D horloges gecreëerd en ik vind het niet erg dat daar op voort geborduurd wordt.

Mooi hoor die re-issues uit de jaren 70 die diverse merken nu weer op de markt brengen.

ik denk de “klapper” van Basel?