Tja

Iedere dag kwam ik met veel genoegen een kijkje nemen op 't forum.
Nieuwe leden verwelkomen een like voor een plaatje en af en toe een reactie op een topic.
Ik voel mezelf meer een gelegenheids lid dan iemand die het forum verrijkt met zijn kennis.
Maar zoals mij zijn er velen, wie graag komen zeiken en ouwehoeren over van alles en nog wat in 't off topic gedeelte.
Helaas zijn er een aantal personen welke zich moderators mogen noemen die besloten hebben om dit een halt toe te roepen, tot het langdurig bannen van gerespecteerde leden.
Een hf horloge komt tot stand doormiddel van een aantal “democratische” stemrondes.
Dit blijkt echter niet mogelijk voor de ruggegraat van dit forum, aangezien een aantal leden welke zich moderator noemen dit niet nodig achtten.
Zolang dit in stand blijft ga ik iedere week langs bij onze juwelier voor een praatje over horloges.
Ik dank iedereen dan ook voor hun sympathieke bijdragen, hun kennis en de lol.
En moderators ik hoop spoedig dat jullie terug komen op jullie besluiten!

'T gaat u goed,

11 likes

Arme juwelier…

6 likes

Tja

3 likes

He ja, zo steun je de moderatoren, wat je nu juist niet wil. Dit was juist hun argument om off topic te sluiten. En zoals jij het stelt, ben ik het daar nog mee eens ook. Als jij je kennis hier niet kan of komt brengen, en liever lult op off topic, ga dan inderdaad met plezier ergens anders heen.

Het jammere mogelijk van het verdwijnen van off topic is dat actieve forumleden die elkaar al kennen van meetings, en andere horloge gerelateerde zaken, niet meer over andere dingen kunnen lullen.

4 likes

Er is ook zonder het offtopic gedeelte best nog wat te beleven alhier.

Maar ik vind het ook jammer, iedere society heeft een speeltuin, praathuis
of café nodig om wat te freewheelen.
Vooral het muziek topic bijvoorbeeld mis ik wel, was best handig voor wat luister-inspiratie.

Grt.

1 like

Mee eens. Ps in Zomergasten is momenteel ook meer dan voldoende cafetaria praat (op een interessante manier dat zeker)

Doei

Vanaf nov 15…

Ik raad je de film Domino aan op RTL 7. Als je tenminste tegen de diaree van reclame kan op dat soort zenders.

Pff nee joh ik geniet van ZG…en dat soort films is aan mij al helemaal niet besteed. :confused:

Thx voor de tip in any case :slight_smile:

1 like