TK: 1940’s Zenith I F.B. stepped case I sector dial I steel blue Brequet wijzers

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Dit is eentje die bescheiden is van formaat maar groots in details waar vintage watch nerds altijd helemaal op aan gaan. Misschien we het horloge waar ik het vaakst over wordt aangesproken … en ik snap waarom.

Uit mijn persoonlijke collectie bied ik vandaag mijn 1940’s Zenith aan met stepped François Borgel case, sector dial en blue steel Brequet wijzers. Het horloge komt om een custom made bund strap van zeer soepel leer door the one and only Torres straps.

Het uurwerk is op 30-06-2025 bovendien voorzien van een complete onderhoudsbeurt door Nico Rijsman.

Merk en model: Zenith
Diameter: 28,5 mm
Leeftijd: 1940’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 11/2024
Factuur en/of certificaat: Factuur van het onderhoud ter inzage
Originele doos en/of eventuele accessoires: nope
Verzendkosten of afgehaald in regio: ophalen regio Alkmaar of verzenden op kosten en risico van de koper. Bezorgen is bespreekbaar tegen een geringe vergoeding en afhankelijk van de bestemming.
Conditie (krassen, werking etc): prachtige vintage staat en volledig onderhouden.
Soort uurwerk en kaliber: handwinder
Vraagprijs: € 875,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

18 likes

Up en prijs down naar € 825,-!

1 like

Up!

1 like

De Tissot Seastar met de Lemania 1277 verkocht buiten het forum helaas. Blijft deze wel binnen de community?

Up nog een keer!

1 like