TK: 1950s Cyma Navystar 18k roségoud (€1100,-)

Te koop

En bewegend beeld:

Merk: Cyma Navystar in 18k roségouden kast. De enige die ik ben tegengekomen.

Uurwerk: onbekend.
Leeftijd: 1950s.
Afmetingen: 35mm zonder kroon; 18mm bandbreedte; exact 10mm hoog op het bolste punt van het glas.
Staat: volledig origineel, inclusief mooie kroontje zonder sleet, en verder algemeen zeer goed. Het horloge is wel eens gepoetst, maar gelukkig wel met beleid: alle facetten zijn nog aanwezig en daarnaast kan je dat zien aan de onderkant van de kastpoten, die nog vlak zijn. Uitzondering daarop is het achterdeksel, waar de gravure van is verdwenen volgens mij. De radium lume in de wijzers is intact.

De roulette datum is ook een leuk detail!

Toebehoren: alleen het horloge. De blauwe Colareb in nagenoeg ongedragen staat en met snelwissel bandpennen (mij te groot) kan mee voor €25 extra.
Vraagprijs: €1300,- excl. verzending. NB: verzending op risico van de koper. Afhalen ook mogelijk in Tilburg.
Betaling uitsluitend middels overschrijving.

De in deze advertentie gebruikte foto’s zijn recente foto’s van het daadwerkelijke object. De foto’s maken deel uit van de omschrijving. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan.

Na jaren verzamelen en de nodige transacties binnen de HF-community en daarbuiten, kun je met vertrouwen van mij kopen. Zie: Mafkees

15 likes

up

up
€1200,- excl. verzending.

Hij staat ook internationaal te koop, maar een deal binnen Nederland is ook wel eens fijn. Prijsverlaging dus naar €1100,-. Lager gaat het niet worden.

Upje

up