Te koop, deze prachtige Olma die duidelijk geïnspireerd is op een Polerouter. Maar dit is geen ordinaire ripoff, neen, dit is vintage voor gevorderden. Want naast mooie looks is daar ook functionaliteit: de enkelkroon EPSA super(!) compressor kast.
Merk: Olma Caravelle. Olma heeft wel meer versies gemaakt, maar van deze, met concentrische wijzerplaat en spectaculaire uurmarkeringen, zag ik nog geen andere. De roulette datum is een leuk detail.
Uurwerk: kaliber onbekend, loopt prima.
Leeftijd: 1960s.
Afmetingen: 35mm.
Staat: uitmuntend. Vlijmscherpe kast, wijzerplaat heeft wat ‘spikkel’ patina. Originele kenmerkende kroon. Het deksel is wat aangetast door oxidatie.
Toebehoren: de stalen band die je op de foto’s ziet.
Vraagprijs: €700 excl. verzending. NB: verzending op risico van de koper.
Betaling uitsluitend middels overschrijving.
De in deze advertentie gebruikte foto’s zijn recente foto’s van het daadwerkelijke object. De foto’s maken deel uit van de omschrijving. Indien je interesse hebt, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is niet toegestaan.
Na jaren verzamelen en de nodige transacties binnen de HF-community en daarbuiten, kun je met vertrouwen van mij kopen. Zie: Mafkees