TK: 1967 Omega Constellation Pie Pan 168.005

Merk en model: Omega Constellation Pie Pan 168.005
Diameter: 34,5mm exclusief kroon
Leeftijd: 25,6mio serial => 1967
In bezit sinds: maart 2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: in pakket met 1037/570 BoR en de 16mm buckle
Verzendkosten of afgehaald in regio: kan beiden, in woon nabij Aarschot in België - verzenden via 1 dag UPS delivery met Secursus verzekering
Conditie (krassen, werking etc): zie beschrijving, video, foto’s
Soort uurwerk en kaliber: automatic chronometer cal. 564
Vraagprijs: EUR 2.850 exclusief verzend
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

Voor wie op zoek is naar de beste. Prachtige wijzerplaat. Komt van kenner Hoipolloi op OmegaForums, wat toch ook een bepaalde kwaliteitsgarantie is. Uurwerkje loopt prima en met een 10tal seconden afwijking per 24h op de timegrapher. Werd niet geserviced onder mijn hoede maar/want geen structurele issues. Date quickset gaat prima. Origineel glas, originele kroon. Onyx markers. Unpolished en zeer scherpe facetten. SGR case, vind ik de mooiste kasten, en ze sluiten het beste aan op de bracelets. Komt met een 1037/570 BoR in super staat. De 570 endlinks zijn super en niet kapot geplooid zoals vaak het geval. Staat nu op maat voor een 17 tot 18,5cm pols maar komt met 2 extra schakels. Komt ook met de 16mm buckle - geverifieerd correct Omega, geen namaak.

Filmpje illustreert de staat goed, wel even op kwaliteit 1080 klikken. Zelfs dan is de kwaliteit maar zozo, indien serieuze interesse stuur ik je de HD versie wel even via whatsapp.

Nog wat plaatjes:

58 likes
5 likes

Deze gaat OHPF.

3 likes