Te koop en NIET te ruil:
Merk en model: Omega Speedmaster 69-SW ‘Straight Writing’
Diameter: 42mm
Leeftijd: 1969-1971
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 02.2024
Factuur en/of certificaat: nope
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zie below
Verzendkosten of afgehaald in regio: afhalen kan in Begijnendijk België, tussenin BE-NL afspreken ook, UPS verzenden met Secursus verzekering ook geen probleem, ik verpak bombproof
Conditie (krassen, werking etc): Zie below
Soort uurwerk en kaliber: Omega cal. 861
Vraagprijs: EUR 7.000 (horloge 5,5k en flat-link 1,5k), in lijn met de Speedmaster101 price chart maar eerder conservatief
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Collector’s grade horloge. Alles is gechecked versus Moonswatch Only. De uurwerk serial is perfect in range voor een 69-SW. Origineel gepatineerd tritium, mint step-dial wijzerplaatje, super bezel, origineel glas met logo, wat zwart uit de letters op achterdeksel zoals bij alle SW’s, mooie scherpe kast met brushing op de zijkanten nog mooi aanwezig, onaangeroerd uurwerkje (check de schroefjes dan) - ik heb het horloge als ‘barn find’ aangekocht en sindsdien 1) het glas gepolijst, 2) de verkruimelde achterdeksel pakking verwijderd en een nieuwe geplaatst, 3) de band geultrasoond en nieuwe dikke springbars gemonteerd, en 4) het werkje door horlogemaker laten inspecteren en die confirmeerde sublieme staat en geen directe service-nood. Kijk ook maar even naar de timegrapher foto.
Komt met de originele 1039/516 flatlink in sublieme staat, past nu voor 17 tot 18,5cm en heb er nog twee linkjes uitgehaald dus die komen er ook bij (volgens mij was de band op volledige lengte!) - verende schakels zijn zeer strak en niet ‘uitgeleefd’, het is een originele pairing band/horloge dus de 71 date stamp is ook zoals het hoort voor een 69-SW.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Nog enkele video’s, vergeet niet de kwaliteit in te stellen op 1080p!