TK: 3 nieuwe Fossil horloges

Merk en model: 3 Fossil horloges nog in de stickers

1. Fossil Blue BQ9090
  2. Fossil Blue AM3570
  3. Fossil DRT DT4020

Diameter: de eerste foto van links naar rechts 38mm, 40mm en 42mm
Leeftijd: ik denk dat ze een jaar of 5 oud zijn
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2020, verkregen door een ruil
Factuur en/of certificaat: niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: niet aanwezig
Verzendkosten of afgehaald: verzendkosten afhankelijk van de wijzer waarop het verstuurd moet worden. Ophalen is eventueel ook mogelijk.
Conditie (krassen, werking etc): De horloges zitten nog in de stickers. Kan best een klein krasje op te vinden zijn als je goed kijkt, maar ze zijn ongedragen. De horloges lopen netjes op tijd.
Let op: De stalen band is voor een kleine pols, ik denk niet groter dan 17cm omtrek. Mijn vrouw en kids hebben geen interesse dus daarom in de verkoop.
Soort uurwerk en kaliber: Quartz
Vraagprijs: Alle drie in één keer voor €85

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

De stickers zitten nog op het glas, vandaar dat het allemaal niet zo helder lijkt. Eventueel vuil en vlekken zitten dus op de sticker. Het glas en de wijzerplaat zijn in perfecte conditie. Ook op de achterkant zit de sticker nog.

Dat ‘It’s lights up!’ is een sticker, die moet er dus nog af.

1 like