Dit oudje mag weg: een Zenith Sporto uit de jaren ’50. Mooi detail: je kunt ’m dragen met het gewone achterdeksel, maar ook zonder – dan kijk je via plexiglas zo het binnenwerk in.
Dat binnenwerk is een Zenith Cal. 120, een handopwinder en echt een plaatje. De kast is 40 micron gold filled en dat zie je ook: de vergulding zit er nog strak op. Hij loopt netjes op tijd, de wijzerplaat is vrij van patina en ook logo en wijzers hebben hun vergulding nog mooi behouden.
In heb hem zelf nog niet vaak gezien in deze zwart op goude specificatie.
Merk & odel: Zenith Sporto
Diameter: 34mm excl. de kroon
Leeftijd: 50s
Datum waarop het in mijn bezit is
gekomen(maand/jaar): 2022 of zo
Factuur en/of certificaat: n/a
Originele doos en/of eventuele accessoires: n/a, zoals afgebeeld
Verzendkosten of afgehaald: Af te halen in regio Noord- België of verzending mogelijk
Conditie (krassen, werking etc): Zeer goed zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: zenith 120 handopwinder.
Vraagprijs: 299 EUR
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag). Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.