TK: 80’s Omega Seamaster Chronometer

Uitsluitend te koop om funds vrij te maken voor een mooie 4-liner Sub 14060

Hierbij verkoop ik mijn Omega Seamaster Chronometer met referentie 168.1501 ook wel 2501.50. Deze Omega is de voorloper van de beroemde Omega Seamaster Aqua Terra. Een zwaar ondergewaardeerde Omega die derhalve voor de helft van de Aqua Terra kan worden verworven. Door het opvallend platte design draagt de Seamaster fantastisch.

Merk en model: Omega Seamaster Chronometer
Diameter: 36 mm
Leeftijd: 1980’s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): januari 2025
Factuur en/of certificaat: factuur en resultaten van de pressure test door Nico Rijsman in juni 2025
Originele doos en/of eventuele accessoires: watch only
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, verzending voor rekening en risico van de koper.
Conditie (krassen, werking etc): mooie gebruikte staat, foto’s voor een goede indruk
Soort uurwerk en kaliber: Cal. 1109 automatic chronometer volledig geserviced
Vraagprijs: € 1.695,-

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

25 likes

OHPF

2 likes

Weer beschikbaar.

Goed om meteen te vermelden dat de huidige band passend is voor polsen tot ongeveer 17,5 cm. Losse schakels zijn nog volop te vinden voor geïnteresseerden met dikkere polsen.

2 likes