Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop
Bij dezen biedt ik mijn prachtige Aevig Thyïlea uitgevoerd in de kleur oranje en volledig opgetrokken uit bead blasted grade 2 titanium met HV1200 kraswerende coating. Ook de geschroefde H-link bracelet, voorzien van solid end-links en quick-release sluiting is volledig van hetzelfde titanium gemaakt. Ik heb behoorlijke berenpoten met een polsomtrek van 20,5cm maar mocht jij nog grotere hebben dan zijn er nog drie extra links beschikbaar.
Onder de motorkap bevind zich een Seiko NH35 werkpaardje en het glas is van saffier, aan de binnenkant voorzien van AR coating.
Het enige dat er mankeert is dat er een klein krasje op de sluiting zit. Ook aan de binnenkant van de bracelet en de sluiting zitten wat plekjes maar die ontstaan door het dragen waardoor het titanium langs elkaar wrijft. Door de bead blasted afwerking valt dit wat meer op dan bij een gebrushte afwerking. Bij dragen zie je dit uiteraard niet omdat je pols er in zit maar ik wil het toch even vermeld hebben.
Ik heb het horloge maar spaarzaam gedragen, misschien tien keer in het half jaar dat ik hem in bezit heb gehad. Dit komt vooral omdat oranje minder mijn kleur is dan ik had verwacht.
Mocht je meer willen weten of zien, schroom dan niet en stuur gerust een berichtje.
Merk en model: Aevig Thyïlea (Thule) Blasted Orange
Diameter: 39 x 48,5mm. Lugbreedte 20mm en 12,3mm dik
Leeftijd: iets meer dan een half jaar
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 25-11-2024
Factuur en/of certificaat: Ja
Originele doos en/of eventuele accessoires: Omdoos, doos in de vorm van een blikje, travelpouch en handleiding
Verzendkosten of afgehaald: Nader overeen te komen
Conditie (krassen, werking etc): 95 uit 100, één krasje op de sluiting
Soort uurwerk en kaliber: Automatisch Seiko NH35
Vraagprijs:€425,-
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.