Met wat pijn in het hart zet ik hier mijn Alpina Startimer Pilot Automatic Chronograph, AL-725B4S6B, te koop. Doordat mijn collectie gegroeid is en ik mezelf erop betrap toch steeds voor een ander horloge te kiezen krijgt deze beauty simpelweg niet de draagtijd die hij verdient.
Ik heb het horloge op 12 september 2023 in Amerika gekocht dus de datum op de COA is op de Amerikaanse manier geschreven.
Te koop:
Merk en model: Alpina Startimer Pilot Automatic Chronograph, AL-725B4S6B
Diameter: 44mm
Leeftijd: 12/09/2023
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 12/09/2023
Factuur en/of certificaat: COA zit erbij, zie foto’s
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, incl de hanger plus 4 extra bandjes. 1 zwart leer met wit stiksel, 1 zwart rubber, 1 zwart canvas met leren binnenkant en 1 zwart textiel met leren versteviging.
Verzendkosten of afgehaald: kan beide, verzending is voor risico en kosten van de koper
Conditie (krassen, werking etc): 9/10 paar kleine deskdive krasjes op de stalen band en 1 klein krasje op een lug, verder punt gaaf, zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: AL-725 op basis van een Valjoux 7750
Vraagprijs: 950eu
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Hier is de info van het uurwerk te vinden:
En tot slot nog een aantal foto’s van de draagsporen: