Te koop:
Door inruil verkregen: deze Aquastar Benthos Heritage 2 is super gaaf! En echte toolwatch/duiker, afgeleid van de Benthos uit de jaren 70. Prachtige kastafwerking (sunburst effect ), glossy wijzerplaat en strak klikkende en mooi uitgelijnde bezel. Dat past helemaal in mijn straatje maar helaas draagt het horloge vanwege zijn 40mm diameter en korte lug to lug (44mm) nogal klein (eerder 38/39mm). Ik kan niet wennen aan dat formaat. Vandaar dat het door mag.
Het horloge verkeerd in nieuwstaat. Ik kan er (muv een klein bandenwisselspoortje achterop een lug) niets op vinden. Het horloge komt op een wolbrook oranje tropic strap. Liever een zwarte tropic? Dan wissel ik de oranje om voor een zwarte wolbrook (= zelfde als joseph bonnie straps -->Top kwaliteit).
- Merk en model: Aquastar Benthos H2
- Diameter: 40mm (maar draagt kleiner)
- Leeftijd: 06-06-2025
- Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): juni 2025
- Factuur en/of certificaat: garantiekaart aanwezig.
- Originele doos en/of eventuele accessoires: alles aanwezig
- Verzendkosten of afgehaald: beide mogelijk. Verzendkosten voor koper.
- Conditie (krassen, werking etc): nagenoeg nieuwstaat.
- Soort uurwerk en kaliber: Swiss-made Swiss Selitta SW200-1
- Vraagprijs: 1450 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.