TK: Aquastar Benthos Heritage II

Inmiddels hoeft er niet meer geshopt te worden maar er zijn nog zat andere dingen die ik wil proberen :wink: Deze coole toolwatch/duiker vervaardigd uit 904L staal met prachtige kastafwerking én lekkerst klikkende bezel die ik ooit heb gevoeld :ok_hand:, mag dus vertrekken. Ik ben deze keer wat flexibeler met (in)ruil, zowel cash-up als down mogelijk. Dus voorstellen zijn welkom, wel graag concreet en realistisch (meeste kans in de duiker/tool hoek).

Over de conditie kan ik kort zijn; keurig netjes, ik heb er m.u.v. wat kleine bandenwisselspoortjes achterop niets op gevonden. Oja en hij loopt snaarstrak rond de 0s/d.

Het verplichte rijtje:
Te koop/ruil
Merk en model: Aquastar Benthos h2 Ref. BII.S.C.20025.50
Diameter: 40mm, lug-to-lug 44mm en maar 11.9mm dik
Leeftijd: 6-6-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 18-8-2025
Factuur en/of certificaat: Garantiepas (zie foto)
Originele doos en/of eventuele accessoires: In de mooie ‘buis’ met oranje én zwart tropic van Wollbrook (=JB) en als je heel lief bent mag je er nog een Watch Steward bandje bij kiezen (zwart, groen, beige) :wink:
Verzendkosten of afgehaald: € 15 verzekerd voor ‘risico’ koper
Conditie (krassen, werking etc): Keurig, bandenwisselspoortjes en ik kan een haarlijntje niet uitsluiten maar niets wat in het oog springt (zie foto’s).
Soort uurwerk en kaliber: SW200-1 (loopt ruim binnen COSC, eveneens binnen de 1 sec)
Prijs: € 1.299 (nogmaals: géén (in)ruil, alleen voor euro’s)

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. :white_check_mark:

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

10 likes

Een GS SGBX261/263 (of een 40mm) lijkt me ook wel een keer leuk :+1:

Overigens kan in een interessante deal ook de Squale 1521 UCB betrokken worden

Liever geen inruil meer (tenzij Benthos + 1521 voor iets) of het moet een witte/zwarte rubberen band en/of sluiting zijn voor een Doxa Sub 300 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Prijs mag naar €1249 (en blijft daar)

:point_up_2: