TK: Aquastar Deepstar Chronograph Greenwich LE

Ik heb jarenlang uitgekeken naar dit horloge, maar nu ik 'm zelf heb, blijkt dat 'ie te weinig gedragen wordt. De reden: hij is erg blingy - vooral de bezel is een soort spiegel - en daardoor draag ik 'm niet in de “toolish” situaties waar ie eigenlijk voor gemaakt is. Ik grijp dan toch liever naar mijn Bulova 666, en dat vind ik zonde. Omdat ik iets echt dressy ga kopen, mag deze daarom door. Het is echt een schitterende verschijning, in de gelimiteerde groene kleur. Die verandert van bijna zwart naar “Alpinist-achtig” al naar gelang de lichtinval.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: Aquastar 2022 Deepstar Greenwich
Diameter: 39 mm
Leeftijd: 2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): December 2024
Factuur en/of certificaat: aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: aanwezig (met usb en schakels)
Verzendkosten of afgehaald: beiden mogelijk. F2F in Brussel of Haarlem. Verzending tegen KK.
Conditie (krassen, werking etc): zeer goed. Er is welgeteld één haarlijntje op de bezel, ongeveer 2 mm lang, enkel te zien bij specifieke lichtinval. Verder puntgaaf. Ik zou zeggen 99/100.
Soort uurwerk en kaliber:La Joux Perret met 55 uur reserve
Vraagprijs :2300
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

24 likes

Omhoog!

Hier nog wat foto’s:

8 likes

Omhoog; 2178€ kost deze nu

3 likes

Maar weer eens omhoog!