Het verplichte (!) rijtje:
Te koop:
Mijn Aramar Long Beach mag vertrekken. Hij zit al te lang in de doos en haalt de pols niet meer.
Gekocht via de kickstarter campagne in 2017/18.
Full set in nagenoeg nieuwstaat met als enige punt dat het originele bandje ruk was, en is vervangen door een mooiere strap. Deze komt met de originele gesp. De merkloze president bracelet is geschikt tot ongeveer 20cm pols. De bracelet vertoont lichte draagsporen en is extra toegevoegd.
De Long beach heeft een heerlijke vintage vibe door zijn fijne maat en sexy plexi.
Merk en model: Aramar Long Beach
Diameter: 38 × 44
Leeftijd: augustus 2018
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): augustus 2018
Factuur en/of certificaat: factuur, kaartje, instructies.
Originele doos en/of eventuele accessoires: doos + omdoos
Verzendkosten of afgehaald: beide. Ophalen Tielt-Winge, BE, of verzending voor koper.
Conditie (krassen, werking etc): ZEER goed. 95/100
Soort uurwerk en kaliber: Seagul st 19
Vraagprijs: 265 euro
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).