Ik de zoektocht naar iets anders mag dit geweldige horloge weer door.
Met zijn volledig handgedraaide guilloche dial, 9,4mm dikte en Grand Seiko level afwerking is dit een horloge die menig Zwitserse horloges zou doen laten schamen.
De band draagt zeer comfortabel mede door zijn JLC stijl micro adjust in de clasp.
Naast de quick release stalen band komt het horloge ook met 2 rubberen banden, eveneens met quick release.
Wil je meer info over het merk en het horloge zelf, klik dan hier voor een goede review van A Blog to Watch.
In principe wil ik het horloge verkopen, maar voor een (in)ruil van een leuke duiker zou ik eventueel open staan.
Te koop | |
---|---|
Merk en model: | Atelier Wen Perception |
Diameter: | 40 mm |
Leeftijd: | 07-2023 Garantie tot 07-2028 |
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): | 02-2025 |
Factuur en/of certificaat: | Certificaat |
Originele doos en/of eventuele accessoires: | Full-set + 2 extra rubberen banden |
Verzendkosten of afgehaald: | Kan beide (verzenden op risico en kosten koper) |
Conditie (krassen, werking etc): | ZGAN |
Soort uurwerk en kaliber: | Customised 32 jewel extra dun Dandong SL1588 automatich |
Vraagprijs: | € 2500 middels bankoverschrijving |
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.