TK: AVIA Marino - Skindiver Chronograaf

Een mijner mooiste chronografen gaat eruit, met spijt in het hart.
Voor zij die niet weten of ze nu een duiker, chronograaf of dan toch wat vintage in huis willen halen.
Deze stoere vijftiger doet het allemaal :smiley:

Deze houdt de tijd mooi bij, en heeft zichtbare gebruikssporen. De plaat is geheel patina-vrij. De lunette is lichtjes vervaard, zie foto’s. Een veel-voorkomend fenomeen voor horloges uit deze tijd. De lunette is ook gefixeerd uit praktische overwegingen. Verder werkt de chronograaf top en reset hij helemaal mooi op nul. Gezien de leeftijd heb ik niet erg veel vertrouwen in de waterdichtheid.
Het horloge is 100% origineel, kroon inclusief.

Het verplichte (!) rijtje:
Te koop en/of te ruil (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):

Merk en model: AVIA Marino
Diameter: 38mm zonder kroon.
Leeftijd: 70s
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2022
Factuur en/of certificaat: N/A
Originele doos en/of eventuele accessoires: N/A, komt op mooie canvas strap.
Verzendkosten of afgehaald: Verzending mogelijk op kosten en risico van de koper. Bij voorkeur verzekerd. Verder af te halen in de Zuidrand van Antwerpen.
Conditie (krassen, werking etc): Zie foto’s. Gebruikt, maar netjes.
Soort uurwerk en kaliber: Valjoux 7733 Handopwinder.
Vraagprijs: 470 EUR excl. eventueel verzenden.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes