Te koop een mooie Bedat & Co Chronograph Pocket No. 8. Dit is Zwitserse merk afkomstig uit Geneve. Het horloge is kwalitatief zeer goed vind ik. De stalen band draagt heel fijn en past om een 22cm pols. De chrono maakt metingen tot op een tiende seconde mogelijk. Met de stalen band is het een prachtig horloge voor deze zomer. De indicatie voor de kleur van de wijzerplaat komt het beste tot zijn recht op de tweede foto! Het is eerder een zilveren wijzerplaat dan een crèmekleurige. Bovendien had ik het horloge ook wel even schoon kunnen maken met een doekje voordat ik foto’s nam. ![]()
Het horloge kan zonder band ook als bed/bureau ‘klok’ gebruikt worden door de standaard die geïntegreerd is met de kast.
Reden voor verkoop is dat ik wat anders op het oog heb (zoals gewoonlijk).
Merk en model: Bedat No.8 Chronopocket 778
Afmetingen: 30mm x 43mm
Leeftijd: Durf ik niet te zeggen, maar ik gok 5 jaar oud.
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2 jaar geleden.
Factuur en/of certificaat: Niet aanwezig
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele verzilverde doos. Extra originele lederen band met bijbehorende vouwsluiting.
Verzendkosten of afgehaald in regio: verzendkosten afhankelijk van de gewenste manier van verzenden. Afhalen in de regio Utrecht kan ook.
Conditie (krassen, werking etc): Horloge werkt perfect. Geen krassen op het saffierglas. Geen diepe krassen of putten. Alleen draagsporen die gemakkelijk te polijsten zijn.
Soort uurwerk en kaliber: Swiss quartz movement
Nieuwprijs: €5000 (tweedehands te vinden voor €1200 en meer!)
Vraagprijs: €850
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object.
Let op: De kleur van de wijzerplaat op de tweede foto komt het best overeen met de werkelijkheid.
Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht.

Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.