Ik wil de collectie inkrimpen dus ik bied enkele horloges te koop aan.
Biatec is een horlogemerk uit Slowakije. Ze maken al jaren luxe horloges en in 2024 heb ik deze Heritage aangeschaft. Een elegant horloge met een mooie mix tussen klassiek en moderne invloeden. Enkele kenmerken zijn de prachtige gepolijste kast met opengewerkte lugs aan de zijkant, zwarte lacquered wijzerplaat met opgelegde nummers, elegante wijzers waaronder een pointer date, en een fraai double domed saffierglas met antireflecterende coating. Het uurwerk is mooi afgewerkt met een custom Biatec rotor.
De zwarte alligatorband kwam standaard op een vouwsluiting. Ik heb meer met een normale gesp, dus die heb ik erbij besteld. Beiden zijn aanwezig.
Het horloge en de band zijn nog in nieuwstaat. Het horloge komt als full set met een fraaie doos en papieren.
Merk en model: Biatec Heritage 01
Diameter: 38mm diameter, 20mm lugs
Leeftijd: september 2024
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): september 2024
Factuur en/of certificaat: compleet
Originele doos en/of eventuele accessoires: compleet. Extra Biatec gesp in aanvulling op de Biatec vouwsluiting
Verzendkosten of afgehaald: ophalen in Houten of verzekerde verzending op kosten koper
Conditie (krassen, werking etc): nieuwstaat
Soort uurwerk en kaliber: automaat, Sellita SW221-1 Premium
Vraagprijs: €1650
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.